Hallo,
Ik heb sinds februari van tp-link een deco set aangeschaft ''deco x50 PoE'' 3 stuks
De reden dat ik dit heb aangeschaft is omdat ik met de modem van Delta onvoldoende bereik had in het huis en tuin.
Ik heb voor deze set gekozen omdat deze PoE is en omdat er enkel een utp kabel naar toe ligt waar de WiFi router hangt.
Om de Deco van spanning te voorzien heb ik een switch gekocht netgear gs305EPP.
Nu ervaar ik enkel slechte verbinding waarop ik af en toe geen internet heb. Zowel op de telefoon Iphone 16 plus & Samsung S25 (youtube/instagram/facebook en internetwebbrowser) en de televisie LG OLED65B42LA (2024) zowel netflix als videoland.
De deco staat ingesteld als access point.
Wat heb ik er tot nu toe aan gedaan om dit te verhelpen.
Met de bijgeleverde voedings adapter aangesloten om uit te sluiten dat de netgear goed werkt.
Nieuwe kabels gekocht cat6 om uit te sluiten dat het niet in de bekabeling zit.
Deco ingesteld als WiFi-router werkte niet en weer terug gezet.
In de deco app netwerkoptimalisatie uitgevoerd (meerdere keren)
In de deco app snelle roaming aangezet werkte niet en weer terug gezet.
Inmiddels heb ik ook contact opgenomen met TP-Link
Ik hoop dat iemand een suggestie heeft wat ik kan veranderen waardoor het wel goed gaat werken.
hoe is alles aangesloten;

Met vriendelijke groet,
P Blok
Ik heb sinds februari van tp-link een deco set aangeschaft ''deco x50 PoE'' 3 stuks
De reden dat ik dit heb aangeschaft is omdat ik met de modem van Delta onvoldoende bereik had in het huis en tuin.
Ik heb voor deze set gekozen omdat deze PoE is en omdat er enkel een utp kabel naar toe ligt waar de WiFi router hangt.
Om de Deco van spanning te voorzien heb ik een switch gekocht netgear gs305EPP.
Nu ervaar ik enkel slechte verbinding waarop ik af en toe geen internet heb. Zowel op de telefoon Iphone 16 plus & Samsung S25 (youtube/instagram/facebook en internetwebbrowser) en de televisie LG OLED65B42LA (2024) zowel netflix als videoland.
De deco staat ingesteld als access point.
Wat heb ik er tot nu toe aan gedaan om dit te verhelpen.
Met de bijgeleverde voedings adapter aangesloten om uit te sluiten dat de netgear goed werkt.
Nieuwe kabels gekocht cat6 om uit te sluiten dat het niet in de bekabeling zit.
Deco ingesteld als WiFi-router werkte niet en weer terug gezet.
In de deco app netwerkoptimalisatie uitgevoerd (meerdere keren)
In de deco app snelle roaming aangezet werkte niet en weer terug gezet.
Inmiddels heb ik ook contact opgenomen met TP-Link
Ik hoop dat iemand een suggestie heeft wat ik kan veranderen waardoor het wel goed gaat werken.
hoe is alles aangesloten;

Met vriendelijke groet,
P Blok