Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Muurhond
Hangt er van af.
Geplaatst door Tanja1968
Lekker, zo'n antwoord. Als je het niet kunt beargumenteren, kun je beter niets zeggen![]()
zijn Opels goed of niet?Geplaatst door janto10
Hoi zijn dell comps goed of niet ?
Dell zal het echt niet in z'n hoofd halen om je op te lichten...Geplaatst door janto10
maare....ik bedoel dat je aan huis kunt betalen bij hun..want vooruitbetaling is een risico he
Geplaatst door DarkZen
inderdaad, met dat soort dingen is dell wel betaalbaar.
ik heb zelf een dell pc gehad en ben blij dat ik van dat ding af ben (totaal geen upgrade mogelijkheden , iig voor die machine dan)
Ik ben zelf een voorstander van een systeem zelf "op maat" samenstellen bij een goede pc zaak
Geplaatst door buffy
Nou, dan is de situatie sindsdien flink veranderd. Bij Dell kun je tegenwoordig je pc voor een belangrijk deel naar eigen wens samenstellen; ook aan upgrademogelijkheden ontbreekt het bepaald niet voor mijn Dell-pc'tje, integendeel.
Geplaatst door Muurhond
Die dingen hebben vaak een eigen systeem qua-hardware keus. Vroeger kon je niet vaak zomaar ff een willekeurig merk geheugen erin zetten.
Ik weet niet hoe dat nu is, maar vroeger was et vaak één grote ellende.
Voor mij nooit een merk-pc iig.![]()
ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar als het de bedoeling was een zo lang mogelijk houdbare pc te kopen is dat niet gelukt.Geplaatst door janto10
ik ben niet zo iemand die meteen in de kast gaattrouwens ik pak een snel systeem zodat ik later niet weer een nieuwe sys hoef.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.