Dell

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan me enigzins wel in het antwoord van Muurhond vinden.

Ik vind de startpost ook niet overlopen van informatie

Geplaatst door Tanja1968

Lekker, zo'n antwoord. Als je het niet kunt beargumenteren, kun je beter niets zeggen:rolleyes:

De topic-starter stelt toch ook een vraag zonder verdere inhoud?

Geplaatst door janto10
Hoi zijn dell comps goed of niet ?
zijn Opels goed of niet?
Sommige wel, sommige niet. Kadettjes roesten door van ellende en astra's doen het prima.

Wat meer info lijkt me dus wel handig.

Zelfde antwoord: de Golf 1 is een krot, de nieuwe Passat daarentegen...

Als de topicstarter niet met wat meer informatie komt zal ik deze moeten sluiten.

Helaas roesten de Astra's ook.

Janto10 geef eens een voorbeeld v/h type/model waarin je geinteresseerd bent.
Ik krijg elke week de DELL folder in de bus, dus brandt maar los (www.del.nl./tv).

Nou ik zou een dell comp willen kopen maar mijn vraag is
de betalingmogelijkheden kan je ook via rembours betalen ?

Volgens mij moet je eerst betalen anders krijg je niets thuis gestuurd.
Was je een weekje op vakantie ?

yep

maare....ik bedoel dat je aan huis kunt betalen bij hun..want vooruitbetaling is een risico he

Re: yep

Geplaatst door janto10
maare....ik bedoel dat je aan huis kunt betalen bij hun..want vooruitbetaling is een risico he
Dell zal het echt niet in z'n hoofd halen om je op te lichten...

inderdaad, met dat soort dingen is dell wel betaalbaar.
ik heb zelf een dell pc gehad en ben blij dat ik van dat ding af ben (totaal geen upgrade mogelijkheden , iig voor die machine dan)

Ik ben zelf een voorstander van een systeem zelf "op maat" samenstellen bij een goede pc zaak

Geplaatst door DarkZen
inderdaad, met dat soort dingen is dell wel betaalbaar.
ik heb zelf een dell pc gehad en ben blij dat ik van dat ding af ben (totaal geen upgrade mogelijkheden , iig voor die machine dan)

Ik ben zelf een voorstander van een systeem zelf "op maat" samenstellen bij een goede pc zaak

Nou, dan is de situatie sindsdien flink veranderd. Bij Dell kun je tegenwoordig je pc voor een belangrijk deel naar eigen wens samenstellen; ook aan upgrademogelijkheden ontbreekt het bepaald niet voor mijn Dell-pc'tje, integendeel.

Geplaatst door buffy

Nou, dan is de situatie sindsdien flink veranderd. Bij Dell kun je tegenwoordig je pc voor een belangrijk deel naar eigen wens samenstellen; ook aan upgrademogelijkheden ontbreekt het bepaald niet voor mijn Dell-pc'tje, integendeel.

Die dingen hebben vaak een eigen systeem qua-hardware keus. Vroeger kon je niet vaak zomaar ff een willekeurig merk geheugen erin zetten.

Ik weet niet hoe dat nu is, maar vroeger was et vaak één grote ellende.

Voor mij nooit een merk-pc iig. :)

Geplaatst door Muurhond

Die dingen hebben vaak een eigen systeem qua-hardware keus. Vroeger kon je niet vaak zomaar ff een willekeurig merk geheugen erin zetten.

Ik weet niet hoe dat nu is, maar vroeger was et vaak één grote ellende.

Voor mij nooit een merk-pc iig. :)

Ik hoef ook helemaal geen pc waar je 'ff een willekeurig merk geheugen" in kunt zetten. Ik houd me verre van geklooi met hardware, wil gewoon een degelijke pc waarop de applicaties die ik nodig heb goed draaien. En zo'n pc heb ik nu, nooit enig probleem en ben dik tevreden. Wil ik een reep extra geheugen, dan neem ik even contact op met Dell en binnen een paar dagen (echt waar) heb ik het binnen met overduidelijke instructies voor het inbouwen. Ideaal voor een simpele computergebruiker als ik. Is daarentegen computers openschroeven en allerlei stukken hardware aan elkaar plakken je hobby, dan kun je inderdaad waarschijnlijk beter geen merk-pc kopen.

nou

ik ben niet zo iemand die meteen in de kast gaat:P:P trouwens ik pak een snel systeem zodat ik later niet weer een nieuwe sys hoef.

:P

heb een snelle dell pc moet alleen nog bezorgt worden

specs:

Standard Features: Midnight Grey uitvoering!
Intel 845GV+ chipset
Geïntegreerde AC'97 audio
Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics
Geïntegreerde 10/100MB Netwerk kaart
Micro Tower: 6 USB 2.0 ports and 3 PCI slots
Dell Solution Center
Norton AntiVirus 2003 (with 90 days free virus updates)
Aanbiedingen: Aktie : Klik hier voor uw 5% online korting op de standaard configuratie. (-EUR - 26.72 EUR)
Dell Axim Handheld: Geen
Service: 1 jaar European Collect and Return (-EUR - 143.99 EUR)
Extra Service: Geen
Processor: Intel® Pentium® 4 Processor 2.26GHz/ 512k Cache (+ EUR 119.00 EUR)
Systeemdocumentatie: Engelstalige systeemdocumentatie
Geheugen: Aktie : 256 MB SDRAM (1x256MB)
Harde Schijf: 40GB ATA-100 Ultra DMA (7200 rpm) Harde Schijf (+ EUR 11.90 EUR)
Optical drives: 48x CD ROM
Floppy disk drive / USB Memory Key: 3.5" 1.44MB floppy drive (+ EUR 23.80 EUR)
Monitoren: Dell E773C 17" (V.I.S. 16,0")
Speakers: HK 395 2.1 Speakers ( 2 Speakers + Subwoofer) (+ EUR 53.55 EUR)
Modem: Geen
Dell Movie Studio: Geen
Dell Picture studio: Paint Shop Pro 7.06 (trial version) & Image Expert (trial version)
Keyboards: Slimline US Keyboard Qwerty (Standaard voor Nederland)
Mouse: Dell/Logitech mouse 2 button PS2
Operating System: Microsoft® Windows® XP Home (NL)
Software: Microsoft® Works 7.0
Digitale Camera's: Not Included
Printers: Geen
Scanners: Not Included

Re: nou

Geplaatst door janto10
ik ben niet zo iemand die meteen in de kast gaat:P:P trouwens ik pak een snel systeem zodat ik later niet weer een nieuwe sys hoef.
ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar als het de bedoeling was een zo lang mogelijk houdbare pc te kopen is dat niet gelukt.

De pc die je hebt bestelt heeft een chipset die eigenlijk al verouderd is. Bovendien zal de snelheid behoorlijk tegenvallen omdat de PC SDR geheugen heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan