Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voer op dit moment een telefonisch gesprek, tot zo. Regcleaner al gebruikt?Geplaatst door Amorlaura
Ik weet zeker als ik hem op een andere pc zet dat ie het doet maar er is zeker wat aan de hand met mijn pc Maar wat ?
Er zijn op dit forum nog betere doorzetters dan mij. Ik heb het utility regit.exe niet zo gauw op het web kunnen vinden(ben geen ervaren googlenaar). Zal straks verder gaan zoeken, een beetje jammer dat je nu ons gaat verlaten. Maar je hebt natuurlijk je prioriteiten te stellen en dat is heel belangrijk.Geplaatst door Amorlaura
Ik gebruik Easy cleaner. Ik moet helaas weg Ik ben zelf ook zo iemand die zich vast bijt in een probleem en waardeer je hulp zeer. Je bent een goud helpmij lid Ik hoop morgen nog iets van je te horen, misschien dat we eruit komen.
Registry opschonen is dus ook al gebeurd.Geplaatst door Amorlaura
Ik gebruik Easy cleaner.
Kunnen we elkaar wel de hand geven.Geplaatst door Amorlaura
Ik ben zelf ook zo iemand die zich vast bijt in een probleem
Bedankt.Geplaatst door Amorlaura
en waardeer je hulp zeer.
Laten we maar hopen, we zullen ons uiterste best gaan doen. Vandaag en morgen heb ik een verjaardagsfeestje, vandaag ben ik niet gegaan(vind het maar saai) en zal morgen ook niet gaan.Geplaatst door Amorlaura
Ik hoop morgen nog iets van je te horen, misschien dat we eruit komen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.