dll file kwijt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet zeker als ik hem op een andere pc zet dat ie het doet maar er is zeker wat aan de hand met mijn pc Maar wat ?

Geplaatst door Amorlaura
Ik weet zeker als ik hem op een andere pc zet dat ie het doet maar er is zeker wat aan de hand met mijn pc Maar wat ?
Ik voer op dit moment een telefonisch gesprek, tot zo. Regcleaner al gebruikt?

Dennis.

Ik gebruik Easy cleaner. Ik moet helaas weg Ik ben zelf ook zo iemand die zich vast bijt in een probleem en waardeer je hulp zeer. Je bent een goud helpmij lid Ik hoop morgen nog iets van je te horen, misschien dat we eruit komen.

Geplaatst door Amorlaura
Ik gebruik Easy cleaner. Ik moet helaas weg Ik ben zelf ook zo iemand die zich vast bijt in een probleem en waardeer je hulp zeer. Je bent een goud helpmij lid Ik hoop morgen nog iets van je te horen, misschien dat we eruit komen.
Er zijn op dit forum nog betere doorzetters dan mij. Ik heb het utility regit.exe niet zo gauw op het web kunnen vinden(ben geen ervaren googlenaar). Zal straks verder gaan zoeken, een beetje jammer dat je nu ons gaat verlaten. Maar je hebt natuurlijk je prioriteiten te stellen en dat is heel belangrijk.

Tot schrijfs,

Dennis.

Geplaatst door Amorlaura
Ik gebruik Easy cleaner.
Registry opschonen is dus ook al gebeurd.
Geplaatst door Amorlaura

Ik ben zelf ook zo iemand die zich vast bijt in een probleem
Kunnen we elkaar wel de hand geven.
Geplaatst door Amorlaura

en waardeer je hulp zeer.
Bedankt.
Geplaatst door Amorlaura

Ik hoop morgen nog iets van je te horen, misschien dat we eruit komen.
Laten we maar hopen, we zullen ons uiterste best gaan doen. Vandaag en morgen heb ik een verjaardagsfeestje, vandaag ben ik niet gegaan(vind het maar saai) en zal morgen ook niet gaan.

Dennis.

Ik ben je eigenlijk vergeten te vragen welk besturingssysteem je gebruikt.

Wil je voor mij het commando path in een dos-venster ingeven en het resultaat ervan hier te plaatsen?

Hieronder de stappen om een dos-venster te openen:

Win'98/XP
=========

1) Start/Uitvoeren
2) Typ cmd en klik op OK
3) typ path en druk op de enter-toets

Mocht je Win'98 op je pc draaien en het commando cmd(bij stap 2) niet wordt herkend, dan gebruik je het commando dosprmpt.

Dennis.

Alweer iets vergeten aan je te vragen.

Als je in dat dos-venster bent, dan graag onderstaande handelingen even uit te voeren:

1) typ cd\ en geef een enter.
2) typ dir /a:/p > c:\dirs123.txt en geef een enter.
3) Typ notepad c:\dirs123.txt en geef een enter.
Mocht notepad niet worden gevonden, dan notepad maar via Start te benaderen en het zojuist aangemaakte bestand dirs123.txt te openen.
Het gaat er om, dat je de inhoud van dat bestand hier even plaatst.
(alleen doen, als je dat echt wilt. Dit i.v.m. de eventuele aanwezige gevoelige informatie)

Het bestand dirs123.txt werd(tijdens stap 2) in de root(c:\) aangemaakt.

Dennis.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wanneer je terug bent, maar ik zal hier even alles op een rijtje zetten wat jij voorlopig kunt gaan doen:

1) Van mijn 2 berichten vlak hierboven even geresumeerd.
resultaat van het commando path en de inhoud van het bestand dirs123.txt hier even te plaatsen.

2) Ik heb het vermoeden dat je Win'98 gebruikt of anders Win'95.
a) Typ type autoexec.bat > c:\paden.txt en geef een enter.
b) Typ notepad c:\paden.txt en geef een enter.
Mocht notepad niet worden gevonden, dan notepad maar via Start te benaderen en het zojuist aangemaakte bestand c:\paden.txt te openen.

Copieer de inhoud van het bestand paden.txt even hier.

Met al deze informatie kunnen we tenminste zien of de paden die Lotus 1-2-3 nodig heeft ook bestaat.

En het gebruik van regit.exe komt later wel.

Dennis.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan