dll file kwijt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg nu een andere melding maar weet ook niet wat ik hie mee aan moet Ik heb een afb. bijgevoegd

Bijlagen

• lotus1.jpg
    lotus1.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 12
Geplaatst door buffy

Altijd gedacht dat de quotes noodzakelijk waren als je het volledige pad opgeeft. Zal het eens zonder quotes proberen. :)
Het vreemde is, dat ik die quotes eigenlijk nooit heb gebruikt, maar sinds het geven v.e. reactie op dit topic heb ik ze voor het eerst gebruikt en alleen maar om te kijken of het wel werkt.
Geplaatst door buffy

Nu maar hopen dat dit Amorlaura's probleem oplost, daar gaat het hier per slot van rekening om.
Natuurlijk.

Dennis.

Geplaatst door Amorlaura
Ik krijg nu een andere melding maar weet ook niet wat ik hie mee aan moet Ik heb een afb. bijgevoegd

Gebeurt dat ook als je de dll eerst de-registreert en dan weer registreert (zoals Dennis al suggereerde)?

De-registreren:

regsvr32 /u "C:\LOTUS\COMPNENT\LTSCSN10.dll"

Registreren:

regsvr32 "C:\LOTUS\COMPNENT\LTSCSN10.dll"

Ja ik heb ze zoals eerder gezegd beide geprobeerd maar zonder resultaat.
Maar ik heb zoals hieboven staat een andere melding gekregen. Ik weet nie t wat ik daar mee aan moet.
Ik bedank in ieder geval wel voor jullie volhardendheid

Bijlagen

• lotus1.jpg
    lotus1.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 15
Ik weet daar niet zo gauw een antwoord op te geven, maar de pc al gerestart?

Dennis.

Onderstaande is een deel van het eerste bericht in dit topic, het zit dus op pagina 1, bovenaan.

Geplaatst door Amorlaura
Het bestandje staat gewoon in de map waar ie moet staan en ik heb hem al 3 keer opnieuw verwijderd en
geinstalleerd.
Bedoel je, dat je het programma(en niet alleen dat bestand) ook al heb geprobeerd te installeren en het nog steeds niet werkt?

Dennis.

Geplaatst door Amorlaura
Ja ik heb het programma al 3 keer opnieuw geinstalleerd.
Heb je het programma middels het uninstall programma van het programma zelf gedeïnstalleerd of via WIndows?

Dennis.

Heb je ook al een nieuw exemplaar van dat dll-bestand gedownload en de oude vervangen?

Want de foutmelding die je nu krijgt zou kunnen betekenen dat dit dll-bestand corrupt is.

Geplaatst door buffy
Heb je ook al een nieuw exemplaar van dat dll-bestand gedownload en de oude vervangen?

Want de foutmelding die je nu krijgt zou kunnen betekenen dat dit dll-bestand corrupt is.
Buffy, daar heb ik ook al aangedacht, maar aangezien @Amorlaura het programma opnieuw geïnstalleerd heeft, mag worden aangenomen dat het bestand dat uit de CD komt nog onaangetast(niet corrupt) is.

Dennis.

Klopt Dennis, maar wie weet is er inmiddels een nieuwere versie van dit dll-bestand en lost dat het probleem op. Je weet maar nooit...

Geplaatst door Amorlaura
Ik heb via google getracht het bestand te vinden maar zonder resutaat. Wel met een progje "error nuker" nog geprobeerd de fout te herstellen maar ook zonder resutaat.

Zulke programma's werken bijna nooit.

Ik heb het dll-bestand wel ergens gevonden, maar daar moest je ervoor betalen.

Zal vanavond nog even zoeken, nu eerst even boodschappen doen. :)

Geplaatst door buffy
Klopt Dennis, maar wie weet is er inmiddels een nieuwere versie van dit dll-bestand en lost dat het probleem op. Je weet maar nooit...
Ben volkomen met jou eens. Niet geschoten is altijd mis.

Dennis.

Probeer dit ook eens:

regsvr32 /u /i "C:\LOTUS\COMPNENT\LTSCSN10.dll"

en hierna:

regsvr32 "C:\LOTUS\COMPNENT\LTSCSN10.dll"

Dennis.

Dan krijg ik bijgaande melding

Bijlagen

• lotus1.jpg
    lotus1.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 17
Geplaatst door Amorlaura
Dan krijg ik bijgaande melding
Vergeef mij door de volgende vraag te moeten gaan stellen:

Is het programma op een legale wijze verkregen?

Dennis.

Ik heb dit progr al zeker 8 jaar en zeker al 20 x geinstallerd ook o.a. bij div.mensen omdat het een heel fijn progje is. En ook mijn agenda van 8 jaar staat er op Dat is niet zo erg want ik heb uiteraard een backup Maar dan moet ik weer mijn pc opnieuw gaan installeren en dat vind ik minder prettig.
het progr heet overigens Lotus 1-2-3 Nl 1997

Ik ben in het bezit van het utility regit.exe, weet alleen niet meer op welke pc het zit, bovendien zijn de andere pc's op dit moment niet aangesloten. Je kunt dat utility op het web gratis verkrijgen en kun je daarmee het bestand ook registreren. Ik zal het anders even voor jou gaan opzoeken.

Dennis.

Geplaatst door Amorlaura
Ik heb dit progr al zeker 8 jaar en zeker al 20 x geinstallerd ook o.a. bij div.mensen omdat het een heel fijn progje is. En ook mijn agenda van 8 jaar staat er op Dat is niet zo erg want ik heb uiteraard een backup Maar dan moet ik weer mijn pc opnieuw gaan installeren en dat vind ik minder prettig.
het progr heet overigens Lotus 1-2-3 Nl 1997

Lotus 1-2-3 Nl 1997
Ken ik en heb ermee ook gewerkt, ben nu alleen niet meer in het bezit van dat programma.

en dat vind ik minder prettig.
Gelijk heb je.

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan