dmv velden/knoppen in formulier subformulier gegevens ophalen uit query

Hoewel TS niet bijster geïnteresseerd lijkt in welke oplossing dan ook, ben ik toch maar even verder gegaan met prutsen; je moet tenslotte wat met je vrije tijd :D

Ik heb inmiddels alle rubrieken geactiveerd (je kan nu dus filteren op alles). Ook heb ik nog wat speeltjes ingebouwd voor het kiezen van periodes (jaar, maand, (werk)week, dag).

Veel plezier ermee.

Bijlagen

Peter, vraag ik heb een tabel met meerdere relaties geimporteerd. Dan komt er een foutmelding overloop fout 6 dit betekend en is een beperking waarschijnlijk in het keuzemenu relatie. Ik ben aan het spitten gegaan en ik kan niet ergens iets vinden wat die melding veroorzaakt.?

Bijlagen

• 2026-03-31 13_24_28-Access - 20261231 money test selectie _ Database- X__downloads_test_xps2_2...jpg
    2026-03-31 13_24_28-Access - 20261231 money test selectie _ Database- X__downloads_test_xps2_2...jpg
    10,1 KB · Weergaven: 5
Dat is zonder te weten waar en wanneer de fout precies optreedt niet te zeggen.

@TS: ik weet niet wat Peter gemaakt heeft, en ga daar ook niet naar kijken (zie #20). Dus ik kan/ga je niet helpen met je laatste probleem. Sterker nog: ik ga pas weer wat doen met (wat ik de beste werkwijze vind) mijn oplossing als je antwoord geeft op de vraag die ik gesteld heb. Aangezien ik het behoorlijk druk heb deze weken, en dus geen tijd wil verspillen met het werken aan overbodige oplossingen.

Terug
Bovenaan Onderaan