Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door ericvanbelgie
Zie hier
Zie bijlage word bestand voor artikel en hier EXTRA NIEUWS !!!
Deze avond kreeg ik een speciale politiebrief in de bus, mensen van de Vlaamse Gemeenschap hebben mijn gegevens vervalst en massaal E mails ermee verzonden zonder dat ik hiervan op de hoogte was, nu moet ik volgende week bij de crime unit langs om uitleg te verschaffen. Het is goed in elkaar gestoken want de politie wil er niks van geloven daar het mijn naam is die er in voor komt !
Ik vind dit echt erg, we zijn juist van de zaak af , ja de VG gaat wel in beroep maar nu hebben ze ons serieuze dingen aangedaan.
Iedereen kan valse E mail adressen openen en of gewoon je naam gebruiken !!!!
ok prima bedankt , ja gelukkig dat men technisch kan aantonen dat ik het niet ben !!! natuurlijk op het eerste zicht kijken mensen naar je naam.
Ondertussen is het artikel terug beschikbaar op het internet
http://www.nieuwsblad.be/Nieuws/Detail.aspx?ArticleID=GPO6C8GF&cat=BINNENLAND
Ja dat zal ik nooit meer overwegen, verder ga ik door voor mijn rechten, persoonlijke hobby... Het is ongelooflijk hoe jaloerse mensen gewoon iets willen hebben maar ze krijgen het niet.
(op de eerste plaats de domeinnaam)
vervolg ... binnenkort
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.