domeinnaam in gerecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit 't net ff te lezen, maar wat een boel gedoe,. (en zonde van de euro's).
maar toch mooi, dat je de zaak hebt gewonnen.

Re: ok

Geplaatst door ericvanbelgie
Zie hier

hehehehe altijd leuk om een overheid op de vingers te zien worden getikt. De rechter zegt dus eigenlijk tegen de eisers dat ze aan het zeuren zijn :D

Sorry voor het leed vermaak, maar ik ben blij dat je het gewonnen hebt Eric! Met zo'n besluit, vraag ik me af of ze uberhaupt zullen proberen in hoger beroep te gaan. Ze kunnen het natuurlijk altijd proberen, maar de rechter is overduidelijk geweest in zijn oordeel.
Zou zonde zijn van alle Vlaamse belasting gelden.

Olav

Ik zit het ook allemaal even te lezen, wat een gezeur zeg.
Gefeliciteerd Eric met het winnen van de zaak.

Jukke

news

Schokkend nieuws !!!!

Vandaag kreeg ik een telefoon van een andere raadsman die ik ken en het beste nieuws van al !!!!
De overheid smeekt van het nieuws niet in het openbaar bekend te maken en eventueel mij 5000 euro te geven om te zwijgen over dit, ook van op mijn website niks te schrijven.
Ik pik dat niet en ga daarop niet in,
De zaak komt nationaal in de krant, waarschijnlijk maandag maar ik breng iedereen wel op de hoogte welke krant eveneens ook online.
Na een maand zijn het de verkiezingen en ze willen alles eraan doen dat hun geld verspilling in de doofpot komt, want het koste hen 1000 – (DEN !!!) euros.
Maar ondertussen hebben ze ons serieus lastig gevallen gedurende maanden met het geld van de overheid, en nu willen ze nogmaals met dit geld iemand doen zwijgen !!!

Komt vervolg….

En ps ik maak graag sites en dergelijke het is een hobby, nooit gedacht dat op een dag zoiets t.o.v. een amateur website kon gebeuren. Het eerste probleem die ze hadden is dat bij het intikken van vlaamsegemeenschap in google dus mijn site er komt en dan pas andere sites, daar kan ik echt niks aan doen !

Mhoa, 5000 Euri...

Nou zo vlak voor de verkiezingen, als je er nu niet op ingaat dan kan de prijs misschien nog wel oplopen:evil: :D

Jukke

ja

Kort overzicht,

Iemand die www.vlaanderen.be op zijn naam heeft staan, dus waar de off. site te vinden is van de vlaamsegemeenschap kon het niet pikken dat ik daar plots ook een site heb op het net (die van mij ongeveer 3 jaar) mensen denken dat het gaat om geld te verdienen en vanalles en dat is niet waar puur hobby, dus gevolgen internet oorlog en nu hebben ze er een soep van gemaakt. Ze hadden gedacht bij het versturen van een gerchtbrief zal ik wel onmiddellijk mijn site weg doen, ze maken zo de mensen bang.
Ik werk niet meer voor de VG door dezelfde man van die site vlaanderen.be, jammer dat ik met hem in contact gekomen ben na 3 jaar. En overdraagzaamheid terwijl dat je in google een groot verschil hebt aan resultaten tussen het intikken van vlaanderen of vlaamsegemeenschap
Maar leve de vrijheid op het internet zolang je niemand kwetst.
Vervolg in de krant en ja niemand zal geld aanvaarden om op één of andere manier te zwijgen want ze willen de aanbieding doen maar dan wel te bespreken na enkele weken als de verkiezingen voorbij zijn en ondertussen niks verklappen over deze zaak !
Echt belachelijk , de VG gaat een beetje te ver.

Laatst bewerkt:
Ja de VG gaat inderdaad een beetje ver.
We gaan het volgen in de krant want als het gepubliceerd is dan krijgt het absoluut nog een vervolg.

krant

Het artikel komt in de krant maandag 24 of dinsdag 25 mei

Nieuwsblad als ook een kort verslag online. www.nieuwsblad.be

Laatst bewerkt:
reactie nieuwsblad

Het is even uitgesteld omdat ik een paar andere opdrachten eerst moet
vervullen. Ik hoop eind deze week. Ik hou je op de hoogte.

mvg

Freddy VERMOERE
redacteur Het Nieuwsblad

dinsdag

Nu dinsdag het volledige verslag te lezen in het nieuwsblad alsook een verslag online :
http://www.nieuwsblad.be
zie ook de protest actie op de site.

Bepaalde mensen gebruiken valse E-mails met mijn naam om zo negatieve reacties en spam over mij te verzamelen. Mensen van de VG die niet tegen die website kunnen.

Laatst bewerkt:
succes met het aangekondigd beroep.

belangrijk

BESTE MENSEN HET ARTKEL WERD VERWIJDERD VAN HET INTERNET NIEUWSBLAD DOOR personen X die tegen vrije meningsuiting zijn ,

Het artikel bevind zich in bijlage (word bestand)

Laatst bewerkt:
in bijlage

Zie bijlage word bestand voor artikel en hier EXTRA NIEUWS !!!

Deze avond kreeg ik een speciale politiebrief in de bus, mensen van de Vlaamse Gemeenschap hebben mijn gegevens vervalst en massaal E mails ermee verzonden zonder dat ik hiervan op de hoogte was, nu moet ik volgende week bij de crime unit langs om uitleg te verschaffen. Het is goed in elkaar gestoken want de politie wil er niks van geloven daar het mijn naam is die er in voor komt !

Ik vind dit echt erg, we zijn juist van de zaak af , ja de VG gaat wel in beroep maar nu hebben ze ons serieuze dingen aangedaan.

Iedereen kan valse E mail adressen openen en of gewoon je naam gebruiken !!!!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Re: in bijlage

Zie bijlage word bestand voor artikel en hier EXTRA NIEUWS !!!

Deze avond kreeg ik een speciale politiebrief in de bus, mensen van de Vlaamse Gemeenschap hebben mijn gegevens vervalst en massaal E mails ermee verzonden zonder dat ik hiervan op de hoogte was, nu moet ik volgende week bij de crime unit langs om uitleg te verschaffen. Het is goed in elkaar gestoken want de politie wil er niks van geloven daar het mijn naam is die er in voor komt !

Ik vind dit echt erg, we zijn juist van de zaak af , ja de VG gaat wel in beroep maar nu hebben ze ons serieuze dingen aangedaan.

Iedereen kan valse E mail adressen openen en of gewoon je naam gebruiken !!!!

Hallo Eric
In de headers van een e-mail staan IP adressen van degene die hem verstuurd heeft.
Bij normale e-mails is het vaak de 2e regel of de 3e regel.

Bij hotmail staat er ergens een regeltje:
"X-Originating-IP: ...."

Bij Yahoo een regeltje:
Received: from [xxx.xxx.xxx.xxx] by web....

Bij Freemail een regeltje
Received: from [xxx.xxx.xxx.xxx] (account ...

Aan de hand van dat IP adres is vaak aan te tonen of ze wel/niet van jou af komstig zijn.
Hiervoor moet alleen wel jouw provider de logs vrij willen geven van jouw internet gebruikt. Hierbij heb je alleen de informatie nodig van tijdstip van in- en uitloggen en het jouw toegewezen IP op dat moment.

Hiermee kan je simpel de IP's in de headers van de emails vergelijken met de log van jouw provider. Je kan dan zien welk IP jij had op het moment van versturen en of jij uberhaupt online was op dat moment en of het IP waarvandaan de mail gestuurd is ook jouw IP was. Op die manier kan je aantonen dat jij die e-mails niet verstuurd hebt.

Heel veel sterkte! :thumbs:
Olav

nog een tipje, je zal zelf wel weten wat je er mee moet ... http://www.dnsstuff.com (WHOIS Search)

Laatst bewerkt:
Re: ok

ok prima bedankt , ja gelukkig dat men technisch kan aantonen dat ik het niet ben !!! natuurlijk op het eerste zicht kijken mensen naar je naam.

Ondertussen is het artikel terug beschikbaar op het internet

http://www.nieuwsblad.be/Nieuws/Detail.aspx?ArticleID=GPO6C8GF&cat=BINNENLAND

Laat je niet kisten Eric.
(Ik heb je bericht ook gelezen voor je hem hebt aangepast en dat 1e zinnetje heb je weg gehaald.)
Niet doen hoor wat je daar zei, anders wint het geld en de macht het nog van de onschuld en dat zou onrechtvaardig zijn.

Olav

ja

Ja dat zal ik nooit meer overwegen, verder ga ik door voor mijn rechten, persoonlijke hobby... Het is ongelooflijk hoe jaloerse mensen gewoon iets willen hebben maar ze krijgen het niet.

(op de eerste plaats de domeinnaam)

vervolg ... binnenkort

Re: ja

Ja dat zal ik nooit meer overwegen, verder ga ik door voor mijn rechten, persoonlijke hobby... Het is ongelooflijk hoe jaloerse mensen gewoon iets willen hebben maar ze krijgen het niet.

(op de eerste plaats de domeinnaam)

vervolg ... binnenkort

:thumb: je weet het :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan