downloaden van torrents

Status
Niet open voor verdere reacties.
melding

An application has been blocked from accessing the network.

En als je nu naar applications gaat, daar je prog aanklikt en op "advanced" duwt en daar je poorten nog eens invult.

James:)

Sygate

Ik heb gedaan wat je schreef 007 maar zonder resultaat. Op de site die jij stuurde Elisahad ik al gekeken. Ben niet wijzer geworden maar heb er wel
een forum van Sygate gevonden en de vraag geplaatst tot nu toe nog geen antwoord.

An application has been blocked from accessing the network.
Wat ik zo raar vind....dat network....is dat een normale kreet bij die firewall. Ik dacht dat dit alleen voorkwam bij firewalls die ook het netwerk controleren.
Jij hebt toch geen netwerk.

@ James, heb jij deze firewall?

Ja, die heb ik. Werkt erg goed. (Maar soms te goed he.;) )

Ja, als je ooit een programma de verbinding met het internet geweigerd hebt, en je hebt toen het "remember my answer"-vakje aangevinkt, dan krijg je, elke keer het programma het nog probeert, zo'n kleine melding in een groen vakje onderaan.

Ja maar network staat bij mij ECHT voor een netwerk.
Dat bedoel ik.
Ja, als je ooit een programma de verbinding met het internet geweigerd hebt, en je hebt toen het "remember my answer"-vakje aangevinkt, dan krijg je, elke keer het programma het nog probeert, zo'n kleine melding in een groen vakje onderaan.

In Norton heb ik de mogelijkheid om deze toestemming geheel te verwijderen. Met deze firewall niet?
Dan komt met het starten van ABC opnieuw een melding en nu kun je de goede keuze aanvinken.

verwijderen

Daar denk ik nu over het verwijderen van ABC uit de Applications lijst. Ik heb bij Applications de mogelijkheid om ABC te verwijderen. En hoop dan dat opnieuw gevraagd wordt of ik toestemming geef aan ABC om het net op te gaan. Heb ik de eerste keer ook gedaan maar goed er is dus toch iets fout gegaan. Elisa ik heb inderdaad geen netwerk.

James is dat een goed idee het bovenstaande?
Het de- en herinstalleren lost niets op dat heb ik al 3 keer gedaan.

Laatst bewerkt:
Re: verwijderen

Geplaatst door bekking
James is dat een goed idee het bovenstaande?
Het de- en herinstalleren lost niets op dat heb ik al 3 keer gedaan.
Dan laat je het maar. Maar vraagt hij dan niet alles terug opnieuw?
Goed idee, dat van Elisa.

verwijderd!

Schiet mij maar lek. Ik heb ABC verwijderd uit de lijst. Toen het programma opnieuw opgestart en inderdaad kwam de vraag waarop ik op YES heb geklikt. Nog geen 2 tellen later kwam weer de melding an application (ABC) has been blocked. Snappen jullie het nog?

Hu?

:8-0: Eigenwijs programma heb jij zeg!:D

Heb je de laatste versie van dat programma? klik

Ik durf te wedden dat ABC een 'ongebruikte poort' gebruikt.
Probeer dat eens te ontdekken in je log.

Als dit zo is dan zul je binnen ABC een andere poort uit moeten kiezen en je firewall daar op aanpassen bij de toestemmingen.

FF voor de duidelijkheid, dit was de melding he:
attachment.php

Maar dan voor die abc.

Bijlagen

• sygate-melding-blocked.gif
    sygate-melding-blocked.gif
    3,5 KB · Weergaven: 101
Eerst ga je in je firewall kijken of het klopt wat ik denk.
Bij mij heet het logboek.
Zoek eerst naar iets zoals dit:
attachment.php

Vaak herken je de site heel goed die geblokt wordt.

Nu ga je in je programma en je maakt van de poort die er staat een ander. B.v. 6885
Let wel goed op. Je hebt tcp en udp. Die moet je niet door elkaar halen. Beide poorten dus wijzigen.
Ga eens in een range zitten. (groter bereik)
B.v. 6881 tot 6889. Die optie heb je in je firewall.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar maar je moet zoeken bij Sygate, het moet iets zijn zoals onderstaand screentje. Een manier om 'lastige gevallen' apart te vermelden.
attachment.php

Zodra ik op toevoegen klik heb ik heel veel keuzes om in te delen zoals het moet.

Laatst bewerkt:
Even over de sygate logboeken. Dit is de traffic log. Rechtsklikken op het sygate-icoon rechtsonder dan logs nemen en dan traffic log. Staat daar niets?

Je ziet daar alles wel mooi, maar veranderen, das iets anders.

James

Bijlagen

• traffic log.gif
    traffic log.gif
    5,3 KB · Weergaven: 18
In dat traffic log is in ieder geval te zien of er geblokt wordt.
Ik heb jouw plaatje nu niet voor me maar zie je ook op welke poort en welk nummer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan