downloaden van torrents

Status
Niet open voor verdere reacties.
traffic log

Ja James 007 dat is inderdaad de melding. En ik zie in Traffic Log dat het geblokt is maar weer inderdaad daar iets veranderen is een tweede.

Krijg je er een reden bij? Moet toch wel? En welke poort wordt geblokt?

Misschien iets met de algemene instellingen?
Ik heb wel de pro.
attachment.php

Bijlagen

• sygate-options-security.gif
    sygate-options-security.gif
    33,2 KB · Weergaven: 124
zet port forwarding eens open.

typ je ip van je router in by ie of firefox en zoek ff die instelling af. totdat je ergens komt waar je nummer van poorten ziet staan 8000 bijv. deze zet je allemaal open. reken maar van yes dat jij kan downen met bittorrent.

router of modem

Maar ik heb geen router of kan dat ook met een modem?

Sygate Pro

James 007,

Ik heb het hetzelfde staan als bij jou zover mogelijk want ik heb geen Pro.
Bij mij kan ik b.v links alleen enable driver level protection aanvinken.

Opnieuw ff voor de duidelijkheid:

Zonder firewall lukt het wel?
Dan zou ik een andere firewall nemen. Dit is een straatje zonder einde.

James:)

Ik vind het echt zo erg dat we dit probleem niet opgelost krijgen.:( Het wil gewoon NIET lukken.:(

opnieuw

Eens zal het me toch lukken om torrents binnen te halen. Ik ga het morgen gewoon opnieuw proberen met Azureus.

Het ligt niet aan ABC. Het ligt aan de intrepetatie van de firewall. Is mijn mening. Als je Bitcomet neemt loop je waarschijnlijk weer tegen dit probleem op.

Ja, helaas daar ben ik ook wel bang voor. Nou ja lukt het helemaal niet dan heb ik altijd nog Shareaza. Langzaam maar het werkt probleemloos.

Waarom wil je eigenlijk niet van Sygate weg? Als ZoneAlarm het op jouw PC beter doet, waarom niet? Is ook een goede hoor. En ook gratis.:love:

Sygate

Omdat ik eigenlijk ook nog twijfel over bittorrents binnenhalen. Zoals ik al schreef heb ik nu als P2P Shareaza. Omdat ik las dat het via torrent cliënts zoals ABC en Azureus veel sneller gaat wilde ik dat proberen.
Bij Shareaza heb ik nog nooit problemen gehad en ook nog nooit troep binnengehaald. Van torrents weet ik dat ook niet en wilde gewoon eens proberen hoeveel sneller het gaat. Om daar nu gelijk mijn Firewall voor te verwijderen die het tot nu toe tot volle tevredenheid heeft gedaan.

Ik begrijp je. En ook je voorzichtigheid. Ik heb er persoonlijk ook ooit aangedacht over te schakelen op torrents, maar dat spul vloog er na 5 minuten al terug af. Geef mij maar de gewone P2P: trefwoord erin, bestand eruit. Klaar! En dan mag het nog wat trager gaan. Sygate is idd een goed ding en goede dingen hoeven niet weg.:thumb:

James:thumb:

Wat bedoel je met (en waarom) vloog dat spul er na 5 minuten al terug af?

Bij Shareaza heb ik nog nooit problemen gehad en ook nog nooit troep binnengehaald. Van torrents weet ik dat ook niet en wilde gewoon eens proberen hoeveel sneller het gaat.
De torrents worden deels gecontroleerd. Bovendien heb je de kans om een melding te maken dat er een virus of trojan in een bepaald file zit. Naar mijn idee is het veiliger.
Qua snelheid is het misschien niet eens sneller maar over het algemeen blijft je download wel doorlopen.
Met WinMx of Shareaza wil dat nog wel een stoppen.

Geplaatst door bekking
Wat bedoel je met (en waarom) vloog dat spul er na 5 minuten al terug af?
Ik vind dat je enorm veel moeite moet doen om nog maar iets binnen te krijgen, ofwel ben ik gewoon te ongeduldig. Het systeem opzich, daar moet je mee leren werken en daar had ik nu ff geen zin in.

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan