Driver muis werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoomKikker

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2013
Hallo,

Ik heb een gaming muis van speedlink gekocht, maar het programma om de kleur van de lichtjes, sensitivity etc. te veranderen werkt niet. Als ik op apply druk blijft het maar laden. Ik heb geprobeerd om het programma te gebruiken in safe mode en het werkte, maar ik kan niet de hele tijd in safe mode blijven. Wat zorgt er voor dat ik het programma niet kan gebruiken en hoe los ik dit op?

Jouw Windowsversie komt overeen met hetgeen de fabrikant voor de meegeleverde driver beschrijft (?) en zo niet, heb je dan op de .exe van het programma middels een rechtse muisklik de compatibiliteit naar een juiste Windowsversie geactiveerd?

Ja de muis werkt met windows10 en ik heb compatibility mode geprobeerd maar dat werkt ook niet.

Als jij Win10 draait en de muisfabrikant 'zegt' dat de drivers voor Win10 zijn, dan heeft de compatibiliteitsmodus geen enkele zin. Het betekent een mailtje naar de supportafd. van de muisfabrikant.

Maar hij is niet kapot. Hij werkt in safe mode en op een windows xp computer

Stierenpoep !
Als de fabrikant 'zegt' dat hij voor Win10 geschikt is en het werkt niet onder Win 10, dan moet 'ie terug. Win XP is uit het stenentijdperk, da's dus stierenpoep!
Dat de muis in de veilige modus werkt is 2x stierenpoep, 't ding moet onder Win 10 werken als de fabrikant zegt dat deze onder 10 moet kunnen draaien.

Laatst bewerkt:
Ze zijden dat de drivers compatibel waren met w10 en dat het niet werkt op mijn computer omdat er een programma is dat de driver stopt, maar ik weet niet welk programma

LOl, zou ik ook zeggen als fabrikant. Maar nu zeg je wat anders dan eerder. Je schrijft nu dat het compatible zou moeten zijn met 10. Da's een iets ander verhaal dan dat íe zou moeten werken onder 10. Simpele vraag: staat er in de handleiding / in de beschrijving dat de muis geschikt is voor 10 of dat de muis compatible is met 10?

nee want windows 10 bestond nog niet toen die muis uitkwam maar ze zijden: we have test this driver with Windows 10 and we can´t find any problem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan