driver voor xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Hoi

Kan iemand mij doorlinken naar deze driver aub..... pioneer k17rs voor xp

Ik snap het niet.. vroeger vond ik zoiets meteen maar nu word ik overal met zoon downloader geconfronteerd en dat wil ik niet ik wil graag een ouderwetse directe download

Of mis ik iets ? Heb al lang niets meer gedaan op pc of laptop .

Alvast dank

In principe zou je geen driver nodig hebben voor deze drive, is standaard aan boord bij XP.
Of je moet het over de firmware hebben, dat is een ander verhaal.

Hier een directe link naar de supportsite

Jammer bij apparaat beheer ziet ie de drive maar met geel vraagteken

Is oude pc laptop acer aspire 1700

Ik hadden gehoopt dat er een oplossing was daar ik graag Windows 7 erop wou gooien de bios is er goed voor maar de vorige drive was kapot en deze hadden ik nog liggen

En op de site wat je linktte was ik al maar die applicatie vind alleen mijn hd en geen dvd..

Lol, was veel te laat met de vraag stellen die je al had beantwoord....sorry.

Maare, probeer de fixit eens, onderin staat er eentje voor XP.

onderin?? sorry haha maar het is me niet duidelijk waar je precies bedoeld:d

De fixit waar Lange pier op doelde is niet meer beschikbaar daar xp niet meer wordt ondersteund.
Je zal dit als je het aandurft handmatig moeten doen.
Volg hier de stappen in bericht #5.

Begin inderdaad met de Fix-it waar Lange Pier het over heeft.

Als daarna echter nog steeds, na dubbelklikken op het apparaat in Apparaatbeheer, er staat: Stuurprogramma is niet geïnstalleerd (ik bedoel echt alleen meldingen over ontbrekend stuurprogramma, niet over "Apparaat is niet gestart" etc.), dan zou je deze of deze driver kunnen proberen, maar ik ben het met jackall eens dat (áls de cd/dvd bay compatible is met je acer) je helemaal geen drivers nodig zou (moeten) hebben.
Deze drivers moet je via Apparaatbeheer installeren, dus downloaden, uitpakken, daarna rechtsklikken in Apparaatbeheer op het Apparaat dat nu geen driver heeft, kiezen voor Stuurprogramma installeren, aangeven dat je niet op Internet wilt zoeken (alhoewel je dat wel kunt proberen, overigens), daarna aangeven dat je zelf wilt kiezen, dan aangeven "Ook op deze lokatie kijken" en daar dan bladeren naar de map waar je de driver had uitgepakt (het diepste niveau, je merkt vanzelf wel wanneer je op het OK knopje kunt klikken).

Overigens zijn de gelinkte drivers generiek, dus (áls er een van werkt) reken niet op een Pioneer identificatie maar iets generieks in Apparaatbeheer na afloop.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan