drivers windows 98

• Onderwerp starter Onderwerp starter cat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
als je al bij 256 kleuren bent, schiet het nu wel een beetje op:thumb:

je moet bij je monitor je refreshrate lager zetten.

recht klikken op een leeg stukje buroblad/ eigenschappen/instellingen/ geavanceerd / beeldscherm ( of monitor) daar zie je het staan.

Dus de Hertz lager zetten.

Als dat lukt , moet het goed zijn.

Maar eerst met een opstartflop ( win98) opstarten, en dan scanreg /restore doen.

suc6

ja allemaal mooi maar waar haal ik die opstartflop vandaan.
die zit daar dus niet bij.

greetz cat

bedankt

morgen weer proberen. ik had eigenlijk de hoop al opgegeven en de pc overleden verklaard.

wanneer moet ik de flop er in doen moet zeker in de veilige modus want anders zal het niet lukken.het is een exe program hoe installeer ik die als ik nergens iets kan intikken ,ben weer lastig maar leg effe uit hoe ik morgen te werk moet gaan want hier heb ik geen kaas van gegeten.

greetz cat:confused: :o

hallo

heb de computer vanmiddag weer goed gekregen hij doet het weer
heb de handleiding gekopieerd en register teruggezet en dat werkte maar en nu komt het nog steeds geen 256 kleuren.

Ik ga van de week er een keer langer naar toe en dan probeer ik nog een keer het een en ander en dan houd het op want dan weet ik het niet meer.

dus dat met refreshrate ging niet want er stonden weer gewoon 16 kleuren baaaaaalen:evil:

je hoort nog van me evt oplossingen hoor ik weer graag

greetz
cat

Ik weet niet of ik er overheen gelezen heb (lang topic), maar ik heb van de week ook een oude pc opnieuw geinstalleerd (win98) en kon ook geen goede sis drivers vinden.

Na het updaten van windows had het zichzelf al hersteld. Dus heb je de update al gedaan?

dat heb ik een keer geprobeerd maar dat ging toen niet
het lukte op de een of andere manier niet.
Ik zal het van de week nog eens proberen bedankt!

als het dan niet lukt zal ik ook eens schrijven waarom nirt

je hoort t nog

cat

hallo

ben nog steeds niet aan bezig gegaan
Hier in t zuiden carnaval geweest he geen tijd gehad.
ga het nog een keer doen deze week.

greetz
cat:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan