Drivers zijn niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bios kom je in door bij het opstarten te drukken op één van de volgende toetsen : F1 - Esc - Del - F2 da's biosafhankelijk.

jah maar hoe kom ik nou achter hoe mijn moederboard heet kan dat mischien met pc wizard ofzo? of een ander programma? ik wil geen risico's nemen want tot nu toe is me pc bijna 100% weer in orde........:(

dat is driver agent je kan niet downloaden je moet doneren om te downloaden

D'r staat een groot zwart omlijnd vierkant in beeld :

Click here to begin free download.

die is m.i. niet te missen ???

M.a.w. Ja, die moet je hebben.

OMG............ huh heeft me andre drivers nu weg gehaald *BLEEP*

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ga me pc laten maken ik betaal er wel voor jij hebt alles verpest gewoon BEDANKT !!!!!

Probeer nou eerst of het werkt voordat je weer begint te schelden. Die rotzooi die je gedownload had waarvan je dacht dat het drivers waren, werkte voor geen meter. omdat je stom vergeten was om je chipset eerst te installeren... En dat wat Pasja je gaf is je chipset, ei!

Laatst bewerkt:
@Sokol,

Mensen proberen jou hier vrijwillig te helpen. Ik kan je vertellen dat Pasja gerust weet wat ie adviseerd. Als jij echter niet goed de adviesen leest is dat jou probleem. Graag normaal blijven reageren, anders zullen er maatregelen genomen worden. Ik heb vanmorgen ook al een topic van jou uit het zicht gehaald, die niet echt vriendelijk was. Ik heb hier niks verder mee gedaan, omdat je excuses had aangeboden. Laat het niet verder komen, anders volgt er een Officiele Waarschuwing en een afkoel ban van minimaal 3 dagen.

Laatst bewerkt:
Probeer nou eerst of het werkt voordat je weer begint te schelden. Die rotzooi die je gedownload had waarvan je dacht dat het drivers waren, werkte voor geen meter. omdat je stom vergeten was om je chipset eerst te installeren... En dat wat Pasja je gaf is je chipset, ei!

Ik heb nu weer mijn computer opnieuw geinstaleerd...... je had gelijk ..... ik heb dat als eerst geinstaleerd en jah hij heeft die drivers nu wel ! :thumb:

sorry voor mijn raare gedrag ik heb laatste tijd heel veel stress want ik loop heel veel achter met mijn werk

maar oke missie 1 volbracht wat is de 2e stap jongens?

nog maals sorry voor mijn gedrag :(

ik heb dat als eerst geinstaleerd en jah hij heeft die drivers nu wel !

Als de chipset goed geinstalleerd is moet nu een behoorlijk deel van het systeem goed functioneren... Waar staan nog vraagtekens in "apparaatbeheer"? Videokaart? (die driver had je gevonden en kun je nu opnieuw installeren), andere?

Die "soundcard" zit ingebouwd in je southbridge, is dus geen echte "kaart" maar hoort als het ware bij je chipset ... als je wist welk moederboard je had, kon je in één keer dus het complete chipset downloaden... maar je kunt even proberen om deze te downloaden en te installeren.... dit is een soort aanvulling op het chipset dat je al geinstalleerd hebt: http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=420&OSID=1&CatID=1010&SubCatID=104

Maak wel eerst een systeemherstelpunt zodat je de boel met één klik weer kunt rechtzetten.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan