Drivers zijn niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
en als me audio drivers zijn geinstaleerd warom hoor ik niks dan????

jij bent raar man

en als me audio drivers zijn geinstaleerd warom hoor ik niks dan????

jij bent raar man

Omdat geinstalleerde audiodrivers nog niet gelijk hoeft te betekenen dat je geluid hebt. Je ziet zelf al dat er en uitroepteken voor de drivers in Apparaatbeheer staat...de audiochip wordt herkend maar werkt toch niet correct.

Je weet wel de chipset, die kun je lezen in je eigen screendump elders in dit topic.

KT400A-8235.

Op deze pagina staat midden in beeld KT400A-8235. Download en installeer die maar eens.

Maar zonder de exacte naam van het moederbord te weten blijft het een beetje gokken.

Laatst bewerkt:
Even een andere vraag.. Waarom schakel je de bureaubladiconen van deze computer en IE uit terwijl je er vervolgens weer snelkoppelingen naar maakt?

hoe download je het want je kan er nie op kilkken
stuur me de download link dat ik zeg maar op de link klick en datie meteen instaleert

( im stupid with computer ik weet..............)

bedankt zal ik nu meteen doen!

Ho, wacht even, ik zie zojuist dat het géén directe download is, maar dat je eerst iets van een "agent" moet downoaden en dát vertrouw ik niet! Niet doen dus.
We kijken even verder.

Ga terwijl je wacht in je computer of in het bios op zoek naar de naam van de fabrikant van het moederbord, dán weet je zeker dat de driver die je gaat downloaden de enige /. echte juiste is!

Gigabyte / Asrock zijn voorbeeldnamen van moederbordfabrikanten.

hoe ga je naar je bios om te zien welke moeder bord je hebt

Kijk eens in het bios rond of je een merknaam vindt. Er zijn teveel mobofabrikanten die een dergelijke chip op hun bord hebben zitten en ik durf het niet aan je een willekeurige driver van een willekeurige moederbord fabrikant aan te bevelen.

Wil je dat toch, dan voor eigen risico.

Typ in het zoekvak van Google maar

driver voor KT400A-8235

en je vindt ze. Maar, download en installeer op eigen risico. Beter is eerst proberen de naam van het moederbord te achterhalen. De andere kant is dat mogelijk de drivers redelijk standaard zijn en dat je dus wél een willekeurige kan nemen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan