dual layer branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karlijn

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Hallo,

Ik heb een bestand van ong. 6,7 GB, nu wil ik deze op een dl dvd branden, werkt dit hetzelfde als op een gewone dvd branden (heb dit nog nooit eerder gedaan, heb wel een dl brander)

Groetjes,

Karlijn

Ja, dit kan gewoon op dezelfde manier. Je moet natuurlijk wel een DL schijfje ervoor hebben.

Krijg met het branden, de volgende foutmelding:

NEC DVD-RW ND-3500AG kon einde van 'disc-at-once'niet uitvoeren. Brandproces mislukt met 2,4 x (3.324 KB/sec). Wat nu te doen?

Groetjes,

Karlijn

Welk brandprogramma gebruik je? Nero?

Is Nero volledig geupdate naar de nieuwste versie?

James:)

Ik gebruik Nero 6.3.1.13 SE, ik heb deze niet geupdate. Is dit nodig? Nog vrij nieuw programma.

Groetjes,

Karlijn

Je hebt Nero SmartStart? Het programma waarmee je alle taken kan starten? Klik eens op het pictogram helemaal rechtsonder, met het vlammetje op. Klik nu op "nu controleren" rechtsonder. Hij zal nu pijltjes achter je versies aangeven. Klik daarop om de nieuwere versie te downloaden.

James:)

Met update, geeft hij melding dat er geen nieuwere versies zijn, dus ik heb al de laatste versie.:o
Dus is het een ander probleem!!

Wie weet raad???

Groetjes,

Karlijn

bij mijn brander moet ik met de bookmark software aangeven dat ik nu dl wil branden. en wanneer ik weer dvd+R wil branden moet ik de bookmark terugzetten. Misschien bij jou ook?? Ook kan het zijn dat de snelheid van de schijf niet door je brander wordt gepikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan