dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Wim1960
Dan is het voor mij ook een raadsel. Kan je het bestand direct in Tmpgenc laden?
helaas werkt het niet

kun je misschien jouw Virtualdub sturen misschien werkt die wel ik heb trouwens VirtualDub-1.5.10

Probeer eens wat er gebeurt als je extract en converteert naar bruikbare data.

Hij zit in je mail als het goed is. Ik moet nu even weg, aan het eind van de middag ben ik er wel weer.

ik ben verder ik had de verkeerde bestandstype er staan je hoort wel hoe het af loopt

Geplaatst door Wim1960
OK
ik heb ze nu samen gevoegt en ben ik bezig met TMPGEnc DVD Author 1.6 maar als ik add file kies en de file er in zet zegt ie de video GOP is too long wat kan ik hier aan doen
alvast bedankt

Heb je ze wel omgezet naar een MPEG2 file. Dat doe je door ze met tmpgenc weg te schrijven terwijl je DVD Pal hebt geladen.

Geplaatst door Wim1960
Heb je ze wel omgezet naar een MPEG2 file. Dat doe je door ze met tmpgenc weg te schrijven terwijl je DVD Pal hebt geladen.

hoe bedoel je precies want ik heb nou *.mpeg bestand van 1.169.471 kb

Dat is waarschijnlijk nog een MPEG1 indeling. Laadt het bestand in TMPGEnc bij zowel video als audio. Geef een bestandsnaam op waar ie naar toe moet en klik op load. Daar kan je kiezen voor DVD Pal (als je de volledige versie hebt van tmpgenc) doe dat. Kies vervolgens op start. Deze omzetting duurt echt uren.

Het bestand dat daar uitkomt is een mpeg2 file met een indeling die met tmpgenc dvd author kan worden bewerkt.

Geplaatst door Wim1960
Dat is waarschijnlijk nog een MPEG1 indeling. Laadt het bestand in TMPGEnc bij zowel video als audio. Geef een bestandsnaam op waar ie naar toe moet en klik op load. Daar kan je kiezen voor DVD Pal (als je de volledige versie hebt van tmpgenc) doe dat. Kies vervolgens op start. Deze omzetting duurt echt uren.

Het bestand dat daar uitkomt is een mpeg2 file met een indeling die met tmpgenc dvd author kan worden bewerkt.
ik ben er mee bezig je hoort wel als het gelukt is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan