DVD kopieren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het idee dat je dvd'tjes niet helemaal compatible zijn met je brander. Probeer eens een ander merk.
Het rippen en comprimeren is in ieder geval geen probleem meer.
 
Is dit niet het geval, koop dat eens een andere dvd. Soms hebben dvd spelers moeite met een bepaald merk dvd.

Dat gevoel had ik dus ook al. En ik heb nog geen antwoord op mijn vraag hoe je je dvd speler hebt aangesloten en of er eventueel nog een cd speler is.:)
 
Weer de hele avond aan het prutsen geweest en geen resultaat. Ander merk DVD gekocht (Sony ipv Platinum) maar ook dat heeft niet geholpen.
1 keer dacht ik dat het branden lukte (althans de computer gaf dat aan- met waarschuwing) maar uiteindelijk bleek er niets op de schijf te staan.
Wat een geklooi voor een simpel DVD-kopietje zou je zeggen.

Wat de suggesties betreft :
In DVD Shrink kiezen voor .ISO bestand gaat niet.
In het menu boven staat bij mij geen MODE, alleen maar File, View, Tools en Help
Wel in DVD Decrypter, maar dan kun je dus weer geen files binnenhalen vanaf de harde schijf
(invalid or unsupported image file format!)

Het kan natuurlijk aan mijn brander liggen (maar de PC is nog amper 1 jaar oud), maar als dat niet zo is snap ik niet dat branden van een DVD zo ingewikkeld moet zijn.
Of ik ben er te dom voor natuurlijk.
 
Dan ga ik weer blacksheep volgen... hoe is je dvdbrander aangesloten?
Is het een slave of master?
 
Poeh, ik neem aan master
Ik heb een Acer Laptop met ingebouwde DVD-brander
CD-RW / DVD-ROM combinatie
 
Misschien een domme vraag, maar selecteer je wel de dvd en niet de cd? Veel mensen zien die optie over het hoofd.
 
Ik heb een Acer Laptop met ingebouwde DVD-brander

Daar staat duidelijk "DVD-brander". Daar zou je mee moeten kunnen branden :p
 
Geplaatst door schilders
Poeh, ik neem aan master
Ik heb een Acer Laptop met ingebouwde DVD-brander
CD-RW / DVD-ROM combinatie

En wat is het nu. Jij zegt dat je een dvd brander hebt maar aan de specs te zien is het een dvd lezer en een cd brander. Welke acer notebook heb je?
 
Ik heb een Acer Aspire 1357 Lmi met een
Pioneer DVD-RW DVR-K12RA brander.

Althans mij is alijd gezegd dat dat een DVD-brander is.
Zo niet dan ben ik voor de gek gehouden door mijn leverancier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan