dvddecrypter

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo kan ik met dvd decrypter orginele dvd's verkleinen naar 4,7 gb? of met welk programma zou dat goed kunne? dvd schrink heb k geprobeerd maar loopt halverwege vast of sluit vanzelf af

Laatst bewerkt:
Ja, zo te zien wel. Ik zag vakjes met chapters die je af kunt vinken.
Gewoon laden en kijken welke opties je hebt.
Vaak kun je het automatisch laten doen.

Als ik me niet vergis doet Nero het ook.

waar kan ik anydvd vinden? is er ook een prgramma die alleen maar dvd's comprimeerd? en dat je het daarna met nero ofzo kan fikken

Laatst bewerkt:
waar kan ik anydvd vinden? Dat vind je door het in google in te typen.

Wat heb je in huis van Nero? Probeer het eens met Nero Vision. Deze zegt dan: dit past niet op een dvd, moeten wij het inkrimpen? Ja dus.
Wil je echter zoveel mogelijk kwaliteit dan kun je het beter met dvd decrypter of dvdshrink doen omdat dit stapsgewijs gaat.

Any dvd draai ik op de achtergrond als er een beveiliging opzit.

Ik ga naar bed. Welterusten.

Hoi hoi,

Anydvd werkt samen met Clonedvd.
Met Anydvd alleen kan je niks!!

Ik gebruik Clonedvd in samenwerking met Anydvd.
En dat werkt perfect.
Kan ook hoofdstukken weglaten enzo en als je dat niet wil kan dat ook.
Een perfect proggie.

Groetjes Nokkie.

AnyDVD is een driver, die DVD-films automatisch op de achtergrond decodeert . De DVD lijkt zowel niet beveiligd en regio code vrij voor alle applicaties en Windows Besturingssystemen . Met behulp van AnyDVD kunnen kopieer programma's zoals CloneDVD, Pinnacle Instant Copy, InterVideo DVD-Copy, etc. kopieer CSS beveiligde films kopiëren. Met behulp van AnyDVD kunt u films bekijken met regio coderingen die anders zijn als die van u, met elke DVD Speler Software die u maar wil!

http://www.slysoft.com/nl/

Groetjes Nokkie.

hey das wel een handig programmatje dan
bedankt ik ga het uitproberen

Download eens dvdshrink v3.2. REUZE handig progje. Er is ook een nederlandse versie. Je moet maar even zien. Dit progje brand trouwens automatisch met de software van NERO.

Martien

Geplaatst door martien
Download eens dvdshrink v3.2. REUZE handig progje. Er is ook een nederlandse versie. Je moet maar even zien. Dit progje brand trouwens automatisch met de software van NERO.

Martien
Lees eerste bericht nog eens:p

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan