dvd's branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lillian

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Hoi ik heb net een dvd brander gekocht en nu wil ik een aantal films die ik op de harde schijf heb staan branden op dvd zodat ik deze kan afspelen in de dvd-speler. Ik heb nu al 2 dvd's verknalt:( , omdat ik aan het eind een foutmelding krijg in nero. Is er iemand die me kan uitleggen hoe ik de volgende formats kan branden op dvd. Als progjes heb ik clonedvd, pinnacle instant cd/dvd 8 en nero.
- DVDRIP.avi
- XVID.avi

Thanx

- DVDRIP.avi
- XVID.avi

Dit zijn ook geen dvd formaten maar mpeg1, met andere woorden deze kan je gewoon op een cd branden ipv een dvd.

De meeste films die je download heeft deze avi files omdat ze dan vaak maar 700mb groot zijn.

Voor dvd te kopieren adviseer ik je om een paar dvd-rw aan te schaffen, hiermee kan je de progamma's uit testen, als blijkt dat ze goed werken kan je deze alsnog op een dvd-r branden.
Dit scheelt in de portomonee

groetjes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
- DVDRIP.avi
- XVID.avi

Dit zijn ook geen dvd formaten maar mpeg1, met andere woorden deze kan je gewoon op een cd branden ipv een dvd.

De meeste films die je download heeft deze avi files omdat ze dan vaak maar 700mb groot zijn.

Voor dvd te kopieren adviseer ik je om een paar dvd-rw aan te schaffen, hiermee kan je de progamma's uit testen, als blijkt dat ze goed werken kan je deze alsnog op een dvd-r branden.
Dit scheelt in de portomonee

groetjes speedtouch

Hoe kan ik deze films dan bekijken in mijn dvd-speler?

Goede tip van die dvd-rw ga morgen even kijken in de winkel.

Lillian schreef:
Hoe kan ik deze films dan bekijken in mijn dvd-speler?

Dit kan met een dvd-speler die ook divx kan afspelen, zinds kort zijn deze in de handel.
Je kan deze formaten ook omzetten naar dvd, hier komt echter veel bij kijken, het meest eenvoudige is om van divx naar svcd om te zetten , maar daarvoor heb je natuurlijk geen dvd brander voor aangeschaft.

Tipje:
Kijk de gedownloade films op de pc met BsPlayer
Het voordeel hiervan is dat je de ondertiteling ook kan halen op internet, en deze kan je toevoegen in de player.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan