Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat was ik van planGeplaatst door Ichat
Dat met die boekhouding van je, zou je gewoon via ftp moeten doen, gaat best aardig, ... (of je moet 't helemaal leuk wille doen, en doe je het met een php/sql- oplossing,
daar was ik al achterom bestanden up te loaden kan je een ftp server opzetten (file transfer protocol)
Apache heb ik er al op staan :thumb:Ik denk dat je gewoon het beste Apache en Mdaemon (of een andere mailserver) op die pc kan installeren.
En een ftp script maken / zoeken waarmee je bestanden kan uploaden en downloaden.
Geplaatst door peterneijts
Je zou kunnen beginnen met Ms windows 2k server met Exhange (mailprogramma). Maareeh dan heb je wel een zware pc nodig met veel intern geheugen (min 512)
Geplaatst door acid007
Ik waarschuw alle helpmijers vast dat (als) dit de zelfde JP-IT is die ik ken dan is het een hacker. Hij heeft Mafiaweb.nl down gekregen en gigantische ladingen aan junk verstuurd. Leuk een eigen mailserver?
ALS je dat niet bent;
Ik zou als ik jou was 2 pc's neerzetten. Zowel een webserver als Exchange server. Ik weet niet hoeveel mail jij gebruikt maar Exchange (kan) wel eens zwaar worden. Als je het echt GOED wilt doen moet je het PDC-BDC principe gebruiken hierover zal voldoende info te vinden zijn op internet.
Geplaatst door acid007
ik zet er ook bij ALS, JP-IT had meerdere namen daar hebben mensen mij ook voor gewaarschuwd. Ik geef het alleen door
Ik ben J-P-IT niet. Ik spreek hem wel eens, maar ik ben hem niet (ook al geloof je dat misschien toch niet, maar da's jouw probleem).Geplaatst door acid007
ik zet er ook bij ALS, JP-IT had meerdere namen daar hebben mensen mij ook voor gewaarschuwd. Ik geef het alleen door
ja, maar dan moet je die 2 pc's onderling ook met elkaar laten communiceren wat mij lastig lijkt en het budget heeft liever 1 pcIk zou als ik jou was 2 pc's neerzetten. Zowel een webserver als Exchange server. Ik weet niet hoeveel mail jij gebruikt maar Exchange (kan) wel eens zwaar worden. Als je het echt GOED wilt doen moet je het PDC-BDC principe gebruiken hierover zal voldoende info te vinden zijn op internet.
je mag er vanuitgaan, maar ik denk niet dat dat het geval wordtIk weet niet of alles legaal aangeschaft moet worden (Hier ga ik uiteraard wel van uit) maar voor 10 mails per dag vind ik Exchange 'íets' te duur.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.