Ervaring met host? (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze thread is al bijna een maand aan de gang, wanneer ga je eens een keuze maken? Als je constant blijft zoeken naar de beste/goedkoopste host, dan heb je over een jaar nog steeds geen site.

Ik zoek al een tijdje verschillende host voor verschillende site's met verschillende wensen :).

Dus ook versies die iets meer mogen kosten (max. €100 per maand).

Bij onze reseller pakketten kun je oneindig veel sites hosten, zolang je binnen je dataverkeer/webspace grenzen blijft.

** Voor Reclame op helpmij.nl neem contact op met adverteren@connectus.net **

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door gigex-hosting
Bij onze reseller pakketten kun je oneindig veel sites hosten, zolang je binnen je dataverkeer/webspace grenzen blijft.

Met een pakket van 2gb ruimte en 20gb dataverkeer kun je dus
100 pakketten van 20mb ruimte en 200mb dataverkeer hosten en zelfs verkopen.

EDIT:
Onze volledige eigen servers kosten 150euro/maand.

Ik heb met dit antwoord ook een beetje moeite, ik heb de vraag bij jouw weleens neergelegd... kreeg hierop alleen een negatief antwoord....

Ik zit te denken aan een nieuwe site......maar dan wil ik eigenlijk ALLEEN een nieuw domein.
Ik wil dat overigens ook via een mail/beheersite zelf kunnen veranderen.
Iemand een goede host die deze optie heeft :) ?
Grtz
Rene

Ik begrijp even niet helemaal wat je bedoeld: je hebt reeds een site + domeinnaam, en je wil nu een nieuwe domeinnaam koppelen aan die reeds bestaande site? Dan zou je even kunnen kijken naar url-forwarding of een domein ergens registreren met DNS aanpassing. (Voor dat laatste dient je huidige site wel op een vast IP te vinden zijn)

XP_PC,

Ben je er nu al es uit wat je gaat doen?
ik zit dit onderwerp zo te bekijken en telkens post je weer een link met de vraag wat mensen er van vinden!
Dit onderwerp is al 4 pagina's breed... Niet dat dat erg is ofzo maar ik verwacht dan eigenlijk wel dat je dan wel een keuze kunt maken.

Er zijn talloze hostings. En de 1 is weer wat goedkoper/duurder dan de ander maar daar leveren ze ook weer betere/slechtere diensten voor...
Kijk o.a. op hosting.pagina.nl en wat ook zeer goeie hosters zijn:

www.ashosting.nl
www.deheeg.nl

Geplaatst door Tiborv
Deze thread is al bijna een maand aan de gang, wanneer ga je eens een keuze maken? Als je constant blijft zoeken naar de beste/goedkoopste host, dan heb je over een jaar nog steeds geen site.
Geplaatst door XP_PC
Ik zoek al een tijdje verschillende host voor verschillende site's met verschillende wensen :).

Dus ook versies die iets meer mogen kosten (max. €100 per maand).
Maar ik snap wat je bedoelt :). Als ik mijn keuze heb gemaakt hoor je het ;).

Geplaatst door XP_PC
Zat ik ook al aan te denken :thumb:.

Ik niet, maar vind het wel een goed idee.
Wanneer mensen naar hosting op zoek zijn, bespaar je ze een hoop ellende wanneer ze eerst even dit topic doornemen.
Wellicht gelijk even sticky zetten en de titel aanpassen als dit mogelijk is.

Ik heb momenteel ook een forum draaien bij mijn host en laat nog even weten of deze naar tevredenheid blijft draaien.
Ziet er tot nu toe goed uit. :)

Geplaatst door Dimage

Had Headout al gedaan toch?
Het algemene hosting topic :)

Home > Vraag en antwoord systeem > Internet > Internet Homepage > Hosting (webruimte) > Ervaring met host?

Hij zei alleen "zullen we er een algemene hosting topic" van maken ;).

Geplaatst door XP_PC
Ik heb 3 favorieten:

www.vdx.nl
www.yourhosting.nl
www.123xs.com
Waarom deze 3? Als deze topic een beetje een algemene "ik_zoek_hosting_zus_of_zo"-topic aan het worden is, lijkt het me wel handig om er bij te zetten waarom dit je favorieten zijn.

Overigens, gaat mijn voorkeur uit naar widexs, omdat:
-->snelle reactie op vragen van mijn kant.
-->voldoende mogelijkheden voor de sites die ik maak of onderhoud, in verhouding tot de prijs die je ervoor betaalt
-->betrouwbaar. Dit leg ik even uit: over het algemeen kan je bij veel hosts hetzefde krijgen voor veel minder geld. Klinkt aantrekkelijk, vaak zijn dit hosts die net komen kijken en dus klanten moeten gaan winnen. het is dan maar afwachten of ze het gaan redden, en niet failliet gaan oid. Widexs kan natuurlijk ook over de kop gaan, maar de kans daarop is veel minder groot dan bij een startend bedrijf.

Die 3 zijn mijn favoriet omdat:

Ik heb zelf geen gebruikservaringen, ik geef toe. Maar wat ze bieden voor wat ze vragen vind ik zeer redelijk en ik heb nog geen negatieve reactie's gevonden ( hosters.nl ).

:).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan