Etiketten, meerdere afdrukken van één record

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dat zou bij jouw variant ook kunnen: een werkend rapport. Maar dan moet je wèl alle code overnemen, en niet maar de helft. Deze regel
Code:
=LabelLayout(Rapporten![Rpt-Label])
ontbreekt bij de opmaak van je detailsectie. Die moet staan bij de gebeurtenis <Bij afdrukken>. Iets wat ik op 13 maart al heb laten zien met plaatjes en al....
 
Dan begrijp ik niet wat je met detailsectie bedoelt? Het eigenschappenvenster van het etiketontwerp (gebeurtenis) heeft geen gebeurtenis <bij afdrukken>.
 
Ech wel... Kijk nog eens naar het plaatje in de post van 13 maart, zou ik zeggen. Overigens ontbreekt in jouw laatste voorbeeld (die dus niet werkte) niet alleen die codeopdracht, maar ook de functie fIsLoaded. Maar met die twee aanvullingen doet-ie het gewoon.
 
Dat snap ik niet! Bij mij werkt het printen wel alleen het selecteren van het aantal niet.
Overigens rijmt je vorige antwoord niet met mijn voorgaande vraag:
Ik heb in de originele etiketten db mijn zelfgemaakte etiket geplaatst en de naam Rpt-Label gegeven. Dan werkt een deel van de functies dus niet (aantal van dezelfde label en hoeveel overslaan). Oftwel er zit toch een stukje programmacode op het etiket anders kan dat niet. En het enigste stukje wat ik daarover kan vinden is waarover ik eerder een vraag had op 22 april.
Kan het toch zo zijn dat dit betrekking heeft op het etiket?
Daar staat in de detailsectie wel:
Code:
=LabelLayout(Rapporten![Rpt-Label])
en toch werkt het hier niet!
 
De etiketten selectie: aantallen en overslaan heb ik nu eindelijk werkend! Er zat een foutje in de ControleIngevuld qry.
Maar dan duikt, uit het niets, na de printopdracht (als ik het printvoorbeeld scherm sluit) weer de foutmelding: compileerfout: sub of function is niet gedefinieerd!
En dat heeft weer betrekking op FisLoaded (die ik dacht opgelost te hebben een aantal vragen geleden)!
 
Zoals ik al zei: in jouw laatste voorbeeld ontbreekt de functie. Zoek hem maar eens in het VBA venster. Zoeken dan op <Huidig project>, want anders zoekt hij alleen in de actieve module.
 
Ja, ik heb hem! Alles werkt nu.
En zoals ik het nu kan overzien kan ik dit projectje dan nu ook eindelijk echt afsluiten.
Bedankt voor de hulp en vooral het geduld!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan