• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

exel 2003

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Heb een programma dat beveilicht is maar die wil ik opheffen maar dit lukt niet.
Ben het wachtwoord kwijt en hij geeft ook geen sterretjes waar het wachtwoord stond zodat je het alsnog zou kunnen opheffen?

Dat zal niet meevallen.
Er zijn vast wel tooltjes voor.
Even googlen.

Brandernl....

Kom nou zeg... gaat hier een beetje cracks weg zitten geven.... ga je schamen...!

by the way.... 'tis trouwens wel een goeie... :p

Laatst bewerkt:
madmuppet zei:
Brandernl....

Kom nou zeg... gaat hier een beetje cracks weg zitten geven.... ga je schamen...!

Bij mijn weten is het niet verboden, passwords te verwijderen van excelbestanden.

Mja.... ik vind het op het randje hoor... crack=crack

hey,

Gevoelig onderwerp.....waar een wil is is een weg zeg ik altijd.

Het is inderdaad balen als je je eigen WW kwijt bent...
-tip:

Denk even goed na: naam hond (zoals paris Hilton) :thumb: ,geboorte jaren vader, moeder,
meisjes naam van je moeder of combinatie's van bovenstaande... of toetsebord combinatie's (numpad kruisling of rond om )meestal maak je het jezelf niet echt heel moeilijk..
Tot nu toe heb ik zel altijd terug gevonden.

En inderdaad zijn er best wel wat prog. te vinden op het grote www ...maar om ze hier nou te gaan noemen gaat me toch net even te ver....
We weten immers niet of het een eigen WW is of dat van iemand die zijn informatie voor bv: een klant verborgen wil houden.

in alle gevallen succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan