Een collega heeft een exel bestand gesaved als een word bestand vraag niet hoe maar nu kunnen we dit bestand niet meer openen in exel en in word is een gedeelte van de gegevens weg.
Hoe kan je dit weer herstellen of het oude bestand zoeken in een backupbestand.
De backup is ruim 80gb groot en saved alleen als er iets veranderd is maar wanneer dit bestand voor het laatst is gebruik weten we natuurlijk weer niet.
Backup moet ik nog aanpassen Maar ik kan dit hele netwerk opnieuw gaan opbouwen want het is een bende.
Backup bestand is gemaakt met de standaart backuptool van microsoft windows server 2003 standaard ed
Normaal gesproken zoek ik dit altijd wel zelf uit alleen nu is er nogal haast bij vandaar dat ik het hier even om hulp vraag.
Er zijn trouwens geen log files bij de backup waar ik in kan zoeken
Hoe kan je dit weer herstellen of het oude bestand zoeken in een backupbestand.
De backup is ruim 80gb groot en saved alleen als er iets veranderd is maar wanneer dit bestand voor het laatst is gebruik weten we natuurlijk weer niet.
Backup moet ik nog aanpassen Maar ik kan dit hele netwerk opnieuw gaan opbouwen want het is een bende.
Backup bestand is gemaakt met de standaart backuptool van microsoft windows server 2003 standaard ed
Normaal gesproken zoek ik dit altijd wel zelf uit alleen nu is er nogal haast bij vandaar dat ik het hier even om hulp vraag.
Er zijn trouwens geen log files bij de backup waar ik in kan zoeken
Laatst bewerkt: