Ik heb nog 2 fan aansluitingen in mijn kast, aan de onderkant en aan de zijkant. Ik vraag me af of dit nog nodig is, maar ik denk dat ik iig nog 1tje nodig heb, maar twee is miss beter. zijkant voor de videokaart outtake (op het moment word het tog wel een beetje warm, die videokaart) en aan de onderkant intake voor meer luchtcirculatie en nog wat extra koeling voor videokaart.
Kast: AeroCool PGS Vx-e (niet Pro) met 1 front fan 140mm (intake) en 1 rear fan (boven) 120mm (outtake)
Moederbord: Gigabyte P55M-UD2
CPU: Intel Core i5-750 met stock koeler (ben van plan andere koeler in te zetten, zie mijn andere thread in de aankoop nieuw systeem forum)
Videokaart: ASUS EAH5770 1GB GDDR5
Geheugen: 4GB(2x2GB) Kingston ValueRAM
Voeding: CoolerMaster Real Power M520 (520W) modulair
Harde Schijf: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD502HJ
Drive: Samsung Super-WriteMaster SH-S223C
Extra: Scythe kaartlezer (42in1 Kama Reader 2)
Extra fan: ZALMAN ZM-F3 (aan de zijkant (heb 2 plekken voor fans aan de zijkant)) 120mm (boven de processor koeler voor directe outtake)
Dit is een (het ziet er gelukkig niet meer zo rommelig uit hr) plaatje ervan:
1= CPU fan met daarboven de extra fan
2= hier boven zou de fan aan de zijkant moeten komen
3= de rear fan
4= de front fan
de fan die aan de onderkant moet komen staat een beetje links, onder de voeding zeg maar (je ziet een rooster daar)
Dank :thumb:
Kast: AeroCool PGS Vx-e (niet Pro) met 1 front fan 140mm (intake) en 1 rear fan (boven) 120mm (outtake)
Moederbord: Gigabyte P55M-UD2
CPU: Intel Core i5-750 met stock koeler (ben van plan andere koeler in te zetten, zie mijn andere thread in de aankoop nieuw systeem forum)
Videokaart: ASUS EAH5770 1GB GDDR5
Geheugen: 4GB(2x2GB) Kingston ValueRAM
Voeding: CoolerMaster Real Power M520 (520W) modulair
Harde Schijf: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD502HJ
Drive: Samsung Super-WriteMaster SH-S223C
Extra: Scythe kaartlezer (42in1 Kama Reader 2)
Extra fan: ZALMAN ZM-F3 (aan de zijkant (heb 2 plekken voor fans aan de zijkant)) 120mm (boven de processor koeler voor directe outtake)
Dit is een (het ziet er gelukkig niet meer zo rommelig uit hr) plaatje ervan:

1= CPU fan met daarboven de extra fan
2= hier boven zou de fan aan de zijkant moeten komen
3= de rear fan
4= de front fan
de fan die aan de onderkant moet komen staat een beetje links, onder de voeding zeg maar (je ziet een rooster daar)
Dank :thumb:
Laatst bewerkt: