Fault page in nonpaged area

Status
Niet open voor verdere reacties.

puckgielen

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2015
Berichten
5
Hallo allemaal,

Enkele dagen geleden heb ik Windows 10 gedownload. Sinds gisteren start mijn laptop om de vijf minuten uit zichzelf opnieuw op. Ik krijg dan een lichtblauw scherm met de volgende boodschap:

:(
Er is een probleem met de computer en deze moet opnieuw worden opgestart. Er worden foutgegevens verzameld. Hierna wordt de computer opnieuw opgestart. (10% voltooid)

Als u meer wilt weten, kunt u later online zoeken naar deze fout: PAGE FAULT IN NONPAGED AREA.


Dit laatste heb ik uiteraard gedaan, maar ik heb nog geen passende oplossing gevonden. Wel heb ik gelezen dat ik wellicht per ongeluk een belangrijk programma van mijn computer heb verwijderd.

Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt!

PS: Hij valt echt heel snel uit, dus ik heb niet zo lang om dingen te doen op de laptop.
 

Bijlagen

  • 20150929_181509.jpg
    20150929_181509.jpg
    79,3 KB · Weergaven: 46
Bedankt voor je reactie! Ik ben heel enthousiast aan de slag gegaan, maar bij stap 1 loop ik al vast. Er staat:

Note: In Windows 8/8.1 and Windows 10, You have to enable F8 key function manually. To learn how to enable F8 key, Read this article: Enable F8 Key.

In dat artikel staat vervolgens dat ik een Windows DVD in mijn computer moet doen, maar die heb ik helemaal niet. Kan ik dit omzeilen of moet ik op zoek naar zo'n DVD?
 
Oke, te vroeg gejuichd. Probleem is niet opgelost. Ga morgen overnieuw proberen.
 
Status topic aangepast naar "Vraag is niet opgelost".
 
Hallo, voor een computerleek als ik is een dergelijke handleiding helaas te ingewikkeld. Ik heb mijn laptop naar een ICTer gebracht. Toch bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan