Firefox wil geen PDF's lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twompie

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2003
Berichten
91
Hallo beste mensen van Helpmij,

Ik heb ook een Adobe Reader probleem:

Ik gebruik Mozilla Firefox naar volle tevredenheid. Alleen wil Adobe Reader er niet mee samen werken en kan ik dus geen PDF lezen. Ik heb Adobe er nu al 4x opgezet, vanavond ook weer en krijg steeds de tekst: kan Adobe Reader niet gebruiken om PDF in de webbrowser weer te geven. Reader wordt nu afgesloten. Sluit de browser en probeer het opnieuw.

Nu heb ik in een helder moment - jaja, die heb ik wel eens - het artikel geopend in IE en toen liet Adobe mij het document gewoon in volle glorie zien!

Heeft iemand goede raad? Moet ik iets extra's downloaden?
 
En als je deze plugin installeer? in FF

Ik dacht ik ga toch eerst maar deze installeren, dat gaat misschien vlugger, maar dat is niet gelukt. Zelfde probleem als hierboven.

Mij morgen dan toch maar storten op Mumzel's foxit reader. Ik hoop dat-ie in het Nederlands is trouwens.

Allebei de heren bedankt!
 
Ik ben geen heer :eek: Foxit is in het nederlands te downloaden en erg snel te installeren.
 
Ik kon het toch niet laten om Foxit te downloaden. Hij las nu een pdf doc. wat ik op de computer heb staan. Mooi en duidelijk.

Maar een pdf doc. wat ik in Google wil lezen, roept hij nog: kan Adobe Reader niet gebruiken om PDF in de webbrowser weer te geven. Reader wordt nu afgesloten. Sluit de browser en probeer het opnieuw.

Moet ik ergens nog iets aanpassen?
 

&*%^&*&^%$ Ik dácht er nog aan, terwijl ik het schreef!:evil:

Wat een oen! Ik dus hoor. Sorry. Die fout maak ik niet nog eens.

Nederlands had ik nog niet ontdekt. Dat-ie razendsnel was, wel. Ik ga weer zoeken.
 
Geen probleem hoor :D ik help je gewoon verder :p
 
Zucht...... Je laatste download ook gedaan bij ZDNet.nl Default aangeklikt en later nog yes gezegd bij de vraag of foxit de defaultmanager moest worden.

Is dat fout? Want Adobe springt weer op als ik op Google PDF document klik.:(
 
Haal CCleaner eens op installeer dat,zonder de Yahoo toolbar.
Ga naar Gereedschap>Opstarten en haal daar de waarde van Adobe eens weg.
Start nieuw op en probeer dan nog eens
 
Zucht...... Je laatste download ook gedaan bij ZDNet.nl Default aangeklikt en later nog yes gezegd bij de vraag of foxit de defaultmanager moest worden.

Is dat fout? Want Adobe springt weer op als ik op Google PDF document klik.:(

Of rechts klikken op de pdf en dan 'openen met' kiezen. dan Foxit en als je een vinkje kan zetten in 'altijd met dit programma openen' of woorden van gelijke strekking, doe dat dan maar.
 
Het lukt mij niet! PDF documenten van mijn computer worden nu gelezen door Foxit, maar bij Google krijg ik nog steeds Adobe met de tekst van hierboven.

Foxit heb ik al wel vernederlandst.

Het advies van Bandit 123 om CC cleaner te downloaden heb ik nog niet aan gedurfd. Ik ben zo bang dat ik ergens ja op zeg wat nee zou moeten zijn.:rolleyes: Mijn computertje doet het nu net lekker, weliswaar zonder pdf, maar toch zou ik PDF nog graag willen kunnen openen.

Mumzel, Bandit, wat kan ik het beste doen? Toch CC Cleaner nog proberen? Ik laat wel regelmatig HitmanPro er over gaan.
 
Het lukt mij niet! PDF documenten van mijn computer worden nu gelezen door Foxit, maar bij Google krijg ik nog steeds Adobe met de tekst van hierboven.

Foxit heb ik al wel vernederlandst.

Het advies van Bandit 123 om CC cleaner te downloaden heb ik nog niet aan gedurfd. Ik ben zo bang dat ik ergens ja op zeg wat nee zou moeten zijn.:rolleyes: Mijn computertje doet het nu net lekker, weliswaar zonder pdf, maar toch zou ik PDF nog graag willen kunnen openen.

Mumzel, Bandit, wat kan ik het beste doen? Toch CC Cleaner nog proberen? Ik laat wel regelmatig HitmanPro er over gaan.

Ja en dat vindt ik nu niet zo verstandig dat HMpro daar hebben wel al menig probleem door moeten oplossen,beter de progjes Stand alone draaien.
Neem dit eens door en doe je voordeel er mee.
CCleaner kan je gewoon draaien,als je maar niet vergeet de Yahoo toolbar uit te vinken met de install,en het progje ruimt alles wel lekker op.
Doe in Ccleaner onder de knop Opties > Cookies effe degene die je wilt houden i.v.m.inloggen op sommige sites die effe in rechter kolom zetten

En wat ik al eerder zei die waarde verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Niet gelukt. Bandit 123 Ik heb CC Cleaner gedraaid. Vergeten mijn "goeie" cookies te bewaren.:eek: Eigen schuld, je had het nog zo gezegd!

Adobe Reader helemaal verwijderd via conf/software. En nu doet-ie helemaal niets in FF. De url van de pagina springt op binnen 2 seconden, dan is er een blanco pagina met links onderin "klaar". Dit gebeurt bij verschillende sites van Google.

PDF die op mijn computer staan werkt wel en IE ook. Ik weet het niet meer, kon er niet van slapen, maar ben nog niet blij.......
 
Wat jammer nu...vreemd

Bij mij zelf heb ik geen Adobe er op,en wordt in IE als FF door Foxit gelezen.

Je hebt dus Foxit wel gewoon in de C neergezet en een keer geopent,op die manier zou het in bijde gevallen moeten werken.

Denk dus dat er in het Register nog iets van AdobeReader is achter gebleven,alleen de vraag is waar.
 
Ja, Foxit staat gewoon op C.

Ik heb net in software ook nog een Adobe downloadmanager verwijderd en dan staan er nog:

Adobe Flashspeler 9 Active X
Adobe Photoshop Elements 4.0
Adobe PhotoBase 3

Kunnen die in de weg zitten?

Ik heb het nog even hoopvol geprobeerd. Ik dacht als-ie misschien een nachtje geslapen had:D . maar nee. Zelfde resultaat. Witte pagina met onderin: klaar!
 
Laatst bewerkt:
Laatste mogelijkheid: ik heb de titel aangepast en verplaats de vraag!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan