Firefox wil geen PDF's lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was allemaal al gedaan,maar is nog probleem vandaar.

We horen nog wel dan:thumb:
 
Doe eens even je Windows/Prefetch folder leegmaken,en ccleaner er na , en probeer dat (ding)nog eens uit register te verwijderen.

PS: gebruik je Norton?zo ja hoor ik het .

Dit is echt het laatste wat ik kan bedenken

Ja, Bandit, ik gebruik Norton. Ik heb de Prefetch folder gevonden (Dank zij de zoekfunctie in Helpmij) Maar daar stond geen Adobe in, dus heb ik hem verder maar niet leeggemaakt.

Na superveel geleerd te hebben o.a. helemaal zelfstandig in het register gewerkt, heb ik uiteindelijk Foxit verwijderd en een oude Adobe Reader 6 van de Adobesite gehaald. Zonder de toolbar en zonder Photoshop Elements.

PS. Lange Pier, waarvoor gebruik je Registar Lite? ik heb een popupblokker maar die laat toch nog popups door. Is dit een betere?

Misschien omdat nu alle Adobe zo grondig verwijderd was is het nu gelukt. Weliswaar geen 7 die ik eerst had, maar ach, 6 werkt nu in ieder geval.

Ik wil graag Mumzel, Bandit, Maestro en Lange Pier heel hartelijk danken voor alle hulp!!! Het fijnste vond ik dat jullie zo geduldig bleven waardoor ik dingen gedaan heb die eigenlijk ver boven mijn computerkennis uitsteken.
 
Laatst bewerkt:
En daar ben ik heel blij om Twompie, want zo ben ik ook bij Helpmij gekomen ;)
 
En daar ben ik heel blij om Twompie, want zo ben ik ook bij Helpmij gekomen ;)

Is dat zo? Ik zag dat jij er al in 2000 bent bij gekomen!

Weet je, mijn makke is met de computer - waar ik aan verslaafd ben - dat ik alles weer vergeet!:( Ieder keer als ik iets wil, wat ik heel lang niet gedaan heb, moet ik alles eerst weer opzoeken.

Ach ja, de ouderdom komt met gebreken...... (die ik dan weer lekker op www kan opzoeken hoe ik er vanaf kom, toch?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan