Firefox wil geen PDF's lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar hier zit ik ook hoor:p

Denk toch dat je alles van Adobe eens moet verwijderen.zoek ook eens in Document and Settings>U naam>Local settings
en in
Document and Settings>U naam>Application data
en C:Windows>common
en in
Programfiles
 
Gelukkig maar, dat jij er ook nog bent.....

Ik heb in Local Settings en Application Adobe verwijderd. In Program files krijg ik: kan apdboot.dll niet verwijderen.Controleer of de schijf vol is of dat het programma in gebruik is. dat is het niet, want ik heb alle pagina's gesloten. Het programma verwijderen bleef er zelfs op "hangen".

En ik wist niet hoe ik C:Windows>common moest benaderen dat heb ik via uitvoeren gedaan, maar daar kreeg ik ook geen toegang.

Graag weer goede raad.:D
 
Sorry dit ie foutje van mij>>C:Windows>common << moet zijn Programfiles>Common Files

Dan ccleaner nog een keer.

Durf je in het Register?
 
Sorry dit ie foutje van mij>>C:Windows>common << moet zijn Programfiles>Common Files

Dan ccleaner nog een keer.

Durf je in het Register?

Zo. Eerst alle suggesties weer uitgevoerd. Nog niet geholpen.

Durf ik in het register? Ja en nee. Ik ben zo geprogrammeerd met "blijf van het register af" dat ik er nooit aankom, maar 1x ben ik er met telefonische begeleiding in geweest om een programma te verwijderen en dat vond ik hartstikke leuk! Spannend. En verbazingwekkend hoe diep een programma zich nestelen kan. Terwijl het ogenschijnlijk weg was, heb ik het nog wel 40x uit het register verwijderd.

Wat kunnen "we" nu nog doen?
 
Ik doe dat vaak,maar dan simpel:

Start > Uitvoeren> regedit in typen

Onder de Kop Bewerken staat Zoeken...vul dan Adobe in.....en verwijder alles wat gevonden wordt.

Maak wel vooraf een backup van het register en sla die op .

Naderhand kan het zijn ,als je bijvoorbeeld Flash player nodig hebt ,dat dat ontbreekt,kan je weer installeren.

Dit is hetgeen ik nog kan bedenken voor U
 
En verbazingwekkend hoe diep een programma zich nestelen kan. Terwijl het ogenschijnlijk weg was, heb ik het nog wel 40x uit het register verwijderd.

Wat kunnen "we" nu nog doen?
Dat misschien? Eerst een backup maken van je register en dan alles wat met Adobe te maken heeft verwijderen...?
 
Dat misschien? Eerst een backup maken van je register en dan alles wat met Adobe te maken heeft verwijderen...?

Sorry, voor al jullie moeite! Ik kan geen registerbackup maken. Ik heb op Google gezocht hoe het moest en een ogenschijnlijk simpele gebruiksaanwijzing gevonden, maar helaas: het wil niet lukken.

Ik geef het op.:shocked: Hartelijk dank voor alle hulp.:love: Het ligt aan mij, niet aan jullie. Gewoon te hoog gegrepen.
 
Ik doe dat vaak,maar dan simpel:

Start > Uitvoeren> regedit in typen

Onder de Kop Bewerken staat Zoeken...vul dan Adobe in.....en verwijder alles wat gevonden wordt.

Maak wel vooraf een backup van het register en sla die op .

Zodra Regedit op U scherm staat zet u de muis op Deze Computer,erboven staat Bestand dat opent u ,dan op Exporteren , u krijgt dan weer ander schermpje ,daar geeft u het een naam.(Reg .old) en zet het ergens waar u weet dat het is.
Mocht het dan fout gaan,hoeft u dat alleen op te zoeken,er op klikken en Ja zeggen(figuurlijk)
 
Laten we even bij het begin beginnen.
Open Foxit reader, ga naar 'Help' staat daar aangevinkt 'set to default PDF reader' ..anders even aanvinken.
 

Deze was SUPER!!!! Heb ik nou zo moeilijk voor zitten doen met een dvd-r. Zo klaar. Ik heb een map gemaakt in Mijn Documenten en hem daarin gezet. Maar het ging zo snel dat ik toch nog maar even gecheckt heb of-ie er wel is stond. 75 MB. Klopt dat zo ongeveer?

@ Maestro12 Ook een hele goeie: maar die staat aangevinkt.

Morgen ga ik terugzoeken hoe ik nu in het register Adobe kan deleten. Of is daar ook nog een plaatjesgebruiksaanwijzing voor? En dan moet ALLES weg hè? Ook Photoshop Element 4, Adobe Album Starter Edition 3 en Adobe Flash Player?

Ik ben zo blij met jullie hulp!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou alles weghalen en wat ik terug wil er naderhand weer opzetten. Maar éérst verwijderen en dat PDF probleem oplossen.
 
Ik zou alles weghalen en wat ik terug wil er naderhand weer opzetten. Maar éérst verwijderen en dat PDF probleem oplossen.


Mumzel, ik heb alles gedaan wat ik moest doen:

Via regedit Bewerken zoeken Adobe ingevuld en alles wat Adobe was verwijderd. Dat heb ik een keer of 6 gedaan, en steeds kwam ik weer Adobe tegen. Met hartkloppingen toch maar weer verwijderd. Nu blijft er - ondanks 5x verwijderen een Adobe staan bij: Editor register: naam: AB standaard Type: REG_SZ Gegevens: C:\ProgramFiles\Adobe\photoshop Elements 4.0\

Dat komt iedere keer terug.

Daarna heb ik opnieuw opgestart en cc cleaner gedraaid. Bij Gereedschap staat geen Adobe meer. En in Program Files ook niet.

Maar nog steeds start een PDF doc vanuit Google niet op. Zelfde probleem. Blanco lege pagina met onderin klaar!

Heb je nog een idee? Of een van de anderen?
 
Ik ben even helemaal uitgeput qua ideeën.....:( Iemand anders?????
 
Doe eens even je Windows/Prefetch folder leegmaken,en ccleaner er na , en probeer dat (ding)nog eens uit register te verwijderen.

PS: gebruik je Norton?zo ja hoor ik het .

Dit is echt het laatste wat ik kan bedenken
 
Ja en deze??

Adobe Flashspeler 9 Active X
Adobe Photoshop Elements 4.0
Adobe PhotoBase 3

Please:love: :love: :love: :love: :love:


Zijn die dan ook van belang? ging toch alleen over PDF?

Overigens gewoon in het register opzoeken, en in verkenner, en weggooien maar, snap nooit zo goed, de problemen erover.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan