Fout gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2014
Berichten
62
Hallo

Ten eerste: ik ben een complete dummie met de computer en vraag daarom moderator Tha Devil mijn vraag niet zonder meer te verwijderen,als ik 'm verkeerd gerubriceerd heb (zo weinig verstand heb ik er van namelijk...)
Ik heb per abuis een programma verwijderd van Windows C Programma files x86 en weet niet meer hoe ik het kan terug krijgen. Volgens mij is het nog niet geheel van de computer, maar zit het ergens waar ik niet van weet. Wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank
Foppie
 
Al gekeken in de prullenbak?
 
Hallo Buick

Gekeken wel, maar die maak ik heel vaak leeg met CCleaner en ik heb ook niet het idee dat mijn gewiste programma daar in heeft gezeten, maar ik bèn een leek.... Iemand anders een tip?

Foppie
 
Hoi,

Gaat het echt om een programma of over bestanden bestanden zou je met recuva kunnen zoeken en programma zal je even het programmaatje op moeten geven
 
Dag Modag

Het gaat echt om een programma. Wat bedoel je met programma opgeven? Aan Recuva? Of aan jou, Modag? Het gaat om Driver Magican.

Foppie
 
Hoi,

Nee als je bestanden zou kwijt zijn zou je die met recuva misschien weer terug kunnen vinden maar ik zie dat je een programma kwijt bent misschien gewoon weer installeren?
 
Dag Modag, bedankt voor de support

Als eerste 2 aandachtspunten

1 Het programma staat nog wel in het configuratiescherm en ik heb nooit een dialoogscherm gehad om toestemming te geven voor verandering door de aanbieder van het programma, zoals normaal het geval is al ik een programma via het configuratiescherm verwijder.
2 De snelkoppeling op het buroblad is er ook nog. Als k die open krijg ik een schermpje met de mededeling dat programma waarschijnlijk is verplaatst of gewijzigd.

Ja, en opnieuw installeren zou een optie zijn ware het niet dat ik dan een registratiecode nodig heb, en die heb ik niet, daar ik het programma gekregen heb via Giveawayoftheday, waarbij de code via giveawayoftheday geïmplementeerd wordt.

Foppie
 
Laat Windows Verkenner er naar zoeken, dan geef je de naam van het programma en/of de uitgever op in het zoekvenstertje van Deze Computer.

Recuva kan het ook wel vinden wanneer het verwijderd werd. Als het gevonden wordt als verwijderd en het kan maar deels worden hersteld dan kan je een probleem hebben maar misschien is het bestand waar de licentiegegevens in staan nog goed, in dat geval de zelfde versie installeren (misschien kan het installatiebestand nog gevonden worden via Downloads in de Internet browser) en dan de bestanden vervangen door de bestanden die hersteld zijn.

Was het niet toevallig software die alleen uitgeprobeerd kon worden gedurende bepaalde tijd? In elk geval lijkt het mij geen essentiële software. Succes.
 
Dank je Alfred 2 voor je support

Ja ik ben een domoor met de computer, maar ik heb het gevonden inderdaad in Windows C. Maar ik weet verder niet wat te doen om het programma weer zo te krijgen als het eerst was. Ik heb een screenshot bijgevoegd, althans ik hoop dat dat goed overkomt Kun je mij misschien vertellen in simpele uitleg hoe ik dat aanpak?
Schermopname (86).jpg
 
De laatste, die met het pictogram, is het uitvoerbare bestand. Probeer dat eens te openen.
Dit pad: C:/Program Files (x86)/Driver MagicianKADO kan je ook invullen bij Eigenschappen wanneer je rechts klikt op het pictogram wat nog op het bureaublad staat.
 
Dag Alfred2

Ik weet niet wat er gebeurt is maar volgens mij heb ik het programma weer. Waarschijnlijk had het van doen met verschillende taaledities

Bedank voor de support
Foppie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan