Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Berichten
313
Hallo,

Ik krijg steeds de volgende foutmelding: Kan scriptbestand niet vinden c:\ProgramData\{ hoop letters en cijfers}\sofi.text.
Ik gebruik windows 7. Weet iemand hoe ik deze vermelding verwijderd krijg. Of dit bestand toegevoegd.

Met vriendelijke groet,
Herman Hanssen[/COLOR]
 

Bijlagen

  • Fout.jpg
    Fout.jpg
    60,3 KB · Weergaven: 55
hoi hoi Maan42

Kan je iets meer a.u.b. gegevens over die fout verschijnsel geven ??

Ben jij wat of was jij wat met mobieltje- instellingen via PC bezig ? :( of je wat met ascii tekens schrift bezig was enz. :( ?

Waardoor? ..... die fout komt aan en wat jij bezig daar bent zodat je zoiets kan zien ??
 
Laatst bewerkt:
Hoi Royonix,

Het fout verschijnsel komt een aantal keer per dag op het scherm. Ik zal eens opletten of het met een programma te maken heeft.
Ik sluit af en toe wel eens de telefoon aan de laptop om foto's etc. te reorganiseren. Met ascii tekens doe ik niets.
 
Ach ooke

maar vertel is het dat ( deze fout ) tijdens iets met mobiel als je bezig bent ?

Of je mobiel niet goed afgekoppeld hebt of iets zo dergelijks ?

Windows automatische probleem oplossing heb je niet uitgeprobeerd ? :(
 
Laatst bewerkt:
Nee gebeurd gewoon eigenlijk als ik op facebook zit, of een film aan het kijken ben etc. dan krijg ik steeds die foutmelding.
 
Druk maar op start en in zoek-balk typ in probleemoplossing bovenste-rechte kant zal je moeten klikken en kijk goed of daar bij windows automatische probleemoplossing niet wat bij jouw ook ongv. probleem wat zal helpen kunnen ...

Anders hebben wij hier wel meer gegevens over deze fout nodig zodat je ook beter zal geholpen kunnen worden ...

Windows Probleemoplossing !.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zelfde instructie als hier , waarbij jij zoekt naar soti.txt
(dus niet sofi.txt zoals je in startposting schrijft).

Lijkt mij een Geplande taak van malware, waarbij (blijkbaar) de malware zelf al verwijderd is (door jou of je anti-virus etc.)

Tijs.
 
Dat kan ook zoals dat nu dnties verteld heeft ....:thumb:

Wil nog even toevoegen, ( ondanks dat wij zooo weinig over deze fout weten ! ! ) dat je ook nog kan ALS je Adwcleaner kent ( ??:( ) een rondje voor zekerheid mee draaien ..

AdwCleaner is gratis en het hoef niet installeren, slecht aanklikken en draaien ( maar AdwCleaner je moet zoals ik dat zei ook kennen ! ) ===> AdwCleaner downloaden HIER !
 
Laatst bewerkt:
@Maan42: Graag jezelf aanleren op alle ondertussen gegeven tips te reageren, dus niet alleen die van ROYONIX maar ook die die van mij (posting #7).

Tijs.
 
@dnties: Adware cleaner had ik al gedaan over alle onderdelen, daarom mijn snelle antwoord. Ik heb nu jouw antwoord uitgevoerd en nu hopendat de foutmelding niet meer komt. Dus ff wachten, dan weet ik of het wel of niet gewerkt heeft.
 
a. Start AutoRuns zoals ik aangaf.
b. Zet onder Options alle vinkjes uit.
c. Sla een .ARN bestand op (via Ctrl-S ), pak die in met met Winrar, Winzip of 7-zip etc. en upload het resulterende ingepakte bestand naar http://wikisend.com/
Geef ons de daarna op die website gemelde link die het voor ons mogelijk maakt het bestand te downloaden. Pakken wij het .ARN bestand er weer uit, dan kunnen we het inlezen in AutoRuns via Ctrl-O en precies hetzelfde zien als wat jij in AutoRuns zag.

PS: Als ik in het .ARN bestand soti.txt in een opdrachtregel aantref met een vinkje ervoor dan heb jij mijn instructies niet gevolgd.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
In het AutoRuns document is niets te vinden.
Ik vraag me af of je toevallig Soti Pocket Controller op je pc (en smartphone) hebt geïnstalleerd, waarmee je (o.a.) je Android of Windows Mobile smartphone op afstand kunt overnemen etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik zo snel geen idee, maar je zou in regedit.exe kunnen kijken (eerst de Home toets gebruiken, om helemaal bovenaan te komen in het linker deelvenster) of als je daarin zoekt naar soti.txt je iets kunt vinden.

EDIT: Ik vraag me wel af of (in AutoRuns) alle vinkjes uit stonden onder Options, want ik zie (bijv.) geen enkele Service of Driver genoemd in je .ARN bestand??? Mogelijk moet je daarna eerst nog F5 doen om alles te zien en (daarna) in het .ARN bestand op te kunnen slaan etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan