• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutje in punten van EK-toto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedeavond allen,

Ik heb het bestandje onvangen en ook getracht het kleiner te maken. Door de gebruikte opmaak (die het bestanje juist mooi maakt lukt dat niet voldoende. Het programmaatje is eigenlijk de EK-standen gekoppeld aan het poule-programmaatje zoals deze op de site staan. Ik ben inmiddels bezig met het inkorten van het programma, zodat de invoer gemakkelijker wordt (niet 31 werkbladen met daarop alle deelnemers, maar 1 invoerblad waarop alle voorspewllingen van uitslagen gezet kunnen worden. Bovendien ben ik bezig met een systeem dat er voorzorgt dat bij teams die gelijk staan in de stand de juiste volgorde wordt gekozen door de onderlinge resultaten te vergelijken.

Even geduld AUB

Jeroen

5 deelnemers?

Hey Allemaal,

Ik ben nu bezig met een eigen schema voor een eigen competitie voor een voetbal spel.

Nu wil ik het bestand van Jeroen gebruiken. Maarre...er zitten bij mij 5 man in een poule...

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Ik krijg het niet voor elkaar met de automatische puntentelling....

Iemand een idee?

ps..Imod, thanks voor het sturen van je bestand...

Guru

JEROEN, Please!
Kan ik het bestandje ook van je krijgen, de EK begint bijna! avanderheiden@zonnet.nl
Jeroen je moest eens weten hoe blij ik hiervan wordt! Alvast ontiegelijk bedankt! Met giga groet, Aad:thumb:

Hoi allemaal,

Het heeft even geduurd, maar het is dan zo ver. Een EK poule prorgramma dat de standen automatisch berekent (rekening houdend met de onderlinge resultaten) en een poulesysteem voor circa 95 deelnemers middels het puntensysteem van Imod.

Gelet op de grootte van het ZIP-bestandje staat het op de onderstaande link (RAR-bestandje was 106 kB, net te groot voor dit forum):

http://office.webforums.nl/forum/viewtopic.php?t=7808

Jeroen

WAAR ergens moet ik op klikken om deze EK poule te downloaden??
Ik heb op de link geklikt >> een ander venster gaat open >> ik kijk bij jzeedijk, maar waar ergens moet deze dan downloaden??

Voordat je het bestandje kunt zien en downloaden moet je ingelogt zijn!

Hoi Imod,

Via ander forum deze reactie gehad:

Prijzen
1e prijs: 40 % van de inleg
2e prijs: 25 % van de inleg
3e prijs: 15 % van de inleg

je houdt er dikke winst aan over jeroen
Ziet er netjes uit

Had ik niet gezien.:rolleyes:

Jeroen

Hallo Jeroen

Jeroen;

Wat had je gedacht van verdelen met ons tweeen.

Ik heb al een auto besteld en denk nog aan een bungalow in San-Tropé

mvg Imod

De EK2004 is al twee weken geleden afgelopen. Ondertussen heb ik een sterk verbeterde EK-programma gemaakt na evaluatie tijdens EK2004. Dit programma kan je dus goed gebruiken voor EK2008. :p

Met dank aan Jzeedijk. :thumb:

Ik zal het programma voor WK2006 maken.

Alle commentaren zijn welkom. :)

Bijlagen

Hoi Kuifje,

Heb het bestand nog niet bekeken, ga ik zeker doen. Maar zit er ook een voorspel module in? Eentje die Griekenland als winnaar goed had voorspeld? Kun je een hoop geld mee verdienen.

:p :p :p :p

Jeroen

nou kuifje als je daar de wk versie van gaat maken.... zie ik daar rijkhalzend naar uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan