Hallo iedereen die dit leest. even jullie aandacht.
Ik ben echt heel *** en pislink geworden na het spelen van micorsoft flight simulator x
Ik heb sinds kort een pc (zelf gebouwd) van 1700 euries. met de volgende inhoud.
Moederbord: ASRock 775Dual-VSTA, PT880 Pro/Ultra, ATX
Processor: Intel Pentium D 945 3.40GHz 800MHz, 4Mb, S775, ATX
Werkgeheugen: 2x Kingston Dimm 1Gb DDR SDram PC3200 400Mhz, 2 gigabyte totaal.
Videokaart: MSI Radeon RX1950XTX WC 512Mb, 2xDVI, HDTVo, PCIe (***. 1 van 550 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, daar doe je het dan allemaal voor).
harde schijf: 2x, Maxtor DiamondMax 10, 250Gb, 7200rpm,16Mb SATA300
cd/dvd: 2x, Pioneer DVR-111 DL DVD+/-R(W) writer
besturings systeem: windows xp home edition met service pack 2
een turbo systeem toch? dan zou je ook verwachten dat 90% van alle spellen gewoon goed lopen!!!!!!
Ok, nu hier wat flight simulator vraagt
Microsoft® Windows® XP SP2 / Vista
PC with 1 GHz equivalent or higher processor
256 MB of system RAM for Windows XP SP2 / 512 MB Vista
14 GB available hard disk space
DVD-ROM drive
32 MB DirectX 9 compatible video card required
Sound card, speakers or headphones required for audio
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem for online play
ok vertel mij nu eens wat ik niet heb. alles wat hier gevraagd word heb ik 1 of wel 2 keer op dubbele snelheid.
maar waarvoor stotterd flight simulator x bij mij zo errug!!!!!!!!!
hij loopt pas redelijk als ik alles op medium/low zet. en de density op niet meer dan 25%.
dat ken toch niet? en het is niet alleen bij flight simulator x hoor. bij nog een aantal spellen heb ik het zelfde probleem.
en ik ben toch echt niet van plan om alles op laag te spelen, dan is het net of je een spel speeld uit 1980.
Daarom download ik mijn spellen sinds kort. die developpers maken niet waar wat ze beloven. dan heb ik het dus over de system requirements. bij 25% van alle spellen klopt dat maar.
hier een aantal die wel kloppen:
- rollercoaster tycoon 1 & 2
- operation flashpoint
- hidden & dangerous 2
- Tiger Woods
- Train simulator
- en nog een aantal
hier een lijst van spellen die de requirements niet nakomen:
- flight simulator X (2004 liep overigens wel perfect met alles op high op een pc met 2 gig processor 768mb werkgeheugen en nvidia mx 440 agp 8x 64mb)
- need for speed underground 2 en most wanted
- sim city 4
- the sims 2
- rollercoaster tycoon 3
- dtm race driver 2
- gt legends
- cycling manager 4
- mafia
- republic
- en nog een hele berrûggggg!!!!!
dus dit is waar ik gewoon pislink om kan worden. wat nou downloaden is illegaal. nee wat die developpers doen is wel goed zeker?????????
stel dat als ik nou geen internet had en geen computerbladen neurd ben, dan kom ik nooit aan demo's, dus weet ik niet van te voren of ik hem kan draaien ja of nee.
en van de recommened system requirements ken je voor 75% niet meer uitgaan tegenwoordig. DAT VIND IK PAS CRIMINALITEIT!!!!!!!!!!
hoe denken jullie daar nou over?
en bij wie loopt flight simulator x wel goed? met instellingen op high (niet persé ultra-high)
groetjes
(een hopeloze gamer)
Ik ben echt heel *** en pislink geworden na het spelen van micorsoft flight simulator x
Ik heb sinds kort een pc (zelf gebouwd) van 1700 euries. met de volgende inhoud.
Moederbord: ASRock 775Dual-VSTA, PT880 Pro/Ultra, ATX
Processor: Intel Pentium D 945 3.40GHz 800MHz, 4Mb, S775, ATX
Werkgeheugen: 2x Kingston Dimm 1Gb DDR SDram PC3200 400Mhz, 2 gigabyte totaal.
Videokaart: MSI Radeon RX1950XTX WC 512Mb, 2xDVI, HDTVo, PCIe (***. 1 van 550 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, daar doe je het dan allemaal voor).
harde schijf: 2x, Maxtor DiamondMax 10, 250Gb, 7200rpm,16Mb SATA300
cd/dvd: 2x, Pioneer DVR-111 DL DVD+/-R(W) writer
besturings systeem: windows xp home edition met service pack 2
een turbo systeem toch? dan zou je ook verwachten dat 90% van alle spellen gewoon goed lopen!!!!!!
Ok, nu hier wat flight simulator vraagt
Microsoft® Windows® XP SP2 / Vista
PC with 1 GHz equivalent or higher processor
256 MB of system RAM for Windows XP SP2 / 512 MB Vista
14 GB available hard disk space
DVD-ROM drive
32 MB DirectX 9 compatible video card required
Sound card, speakers or headphones required for audio
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem for online play
ok vertel mij nu eens wat ik niet heb. alles wat hier gevraagd word heb ik 1 of wel 2 keer op dubbele snelheid.
maar waarvoor stotterd flight simulator x bij mij zo errug!!!!!!!!!
hij loopt pas redelijk als ik alles op medium/low zet. en de density op niet meer dan 25%.
dat ken toch niet? en het is niet alleen bij flight simulator x hoor. bij nog een aantal spellen heb ik het zelfde probleem.
en ik ben toch echt niet van plan om alles op laag te spelen, dan is het net of je een spel speeld uit 1980.
Daarom download ik mijn spellen sinds kort. die developpers maken niet waar wat ze beloven. dan heb ik het dus over de system requirements. bij 25% van alle spellen klopt dat maar.
hier een aantal die wel kloppen:
- rollercoaster tycoon 1 & 2
- operation flashpoint
- hidden & dangerous 2
- Tiger Woods
- Train simulator
- en nog een aantal
hier een lijst van spellen die de requirements niet nakomen:
- flight simulator X (2004 liep overigens wel perfect met alles op high op een pc met 2 gig processor 768mb werkgeheugen en nvidia mx 440 agp 8x 64mb)
- need for speed underground 2 en most wanted
- sim city 4
- the sims 2
- rollercoaster tycoon 3
- dtm race driver 2
- gt legends
- cycling manager 4
- mafia
- republic
- en nog een hele berrûggggg!!!!!
dus dit is waar ik gewoon pislink om kan worden. wat nou downloaden is illegaal. nee wat die developpers doen is wel goed zeker?????????
stel dat als ik nou geen internet had en geen computerbladen neurd ben, dan kom ik nooit aan demo's, dus weet ik niet van te voren of ik hem kan draaien ja of nee.
en van de recommened system requirements ken je voor 75% niet meer uitgaan tegenwoordig. DAT VIND IK PAS CRIMINALITEIT!!!!!!!!!!
hoe denken jullie daar nou over?
en bij wie loopt flight simulator x wel goed? met instellingen op high (niet persé ultra-high)
groetjes

(een hopeloze gamer)