Game Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

paas

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
24
haai,

ik ga over 24 dagen naar brazillie voor 1 jaar.. daarom wil ik een laptop aanschaffen

een gamelaptop het liefst..
waarop de nieuwste games kan spelen assasins creed cod 4 etc.
me budget is 1000 euro..

alvast bedankt,

Paas.
 
Ik zou hem naar 3 doen, anders moet je ene 64-bit Windows nemen, dat wil je denk ik ook niet...
 
Ik zou hem naar 3 doen, anders moet je ene 64-bit Windows nemen, dat wil je denk ik ook niet...

jip en janneke taaal:p:shocked:?

btw het liefst wil ik windows xp homeedition want ik hoor veel slechte dingen over vista
 
mmm maar kopmt dan tog ook nog btw op?

en is die graphic card goed ?
wat kan ik het beste aanpassen? die 1 gb naar 4 gb doen ?

Alle prijzen zijn incl. BTW en onder voorbehoud. Afbeeldingen en specificaties kunnen afwijken van de werkelijkheid.

64 BITS heb je nodig als je 4 GB wilt ondersteunen, anders heb je minder.

Vista of XP.. tja.. Wat hoor je zoal dan? XP is prima, Vista tja.. :). Kun je ook mee werken.
 
Laatst bewerkt:
op zich niks mis mee.

voor een laptop redelijke kaart/goede kaart.(eigen geheugen)
maar hou rekening mee dat laptops natuurlijk niet voor gamen gemaakt zijn.
(en al helemaal niet met jou budget) .

vind die laptop die Bluray je linkt e iets meer hebben.
basisprijs 629 en je kunt nog uitbreiden cq upgraden.(zit je ook aan de 1000)
 
Laatst bewerkt:
op zich niks mis mee.

voor een laptop redelijke kaart/goede kaart.(eigen geheugen)
maar hou rekening mee dat laptops natuurlijk niet voor gamen gemaakt zijn.
(en al helemaal niet met jou budget) .

tja i know.. maar om nou een complete PC meetenemen in me koffer naar brazillie lykt me ook niks :p..

maar met die laptop kan ik daar goede games op spelen Cod? WoW? etc

thnx , Paas,
 
it notebook is tevens uitgerust met een turbo button waarmee de prestaties Tot 20% verhoogt kunnen worden.

Wellicht wordt daarmee het terugklokken uitgeschakeld?
 
haha bedankt voor dat artikel maar ja ik snap het neit egt.. iets van dat je um gebruikt by zwwaardere games maar kost dan wel meer electreicteit ofzo..

en ik denk dat voor die MSI ga .. moet ik nog wat weten of wat doen voordat ik hem koop?

btw kan ik hem gebruiken in brazil? jatog?
 
deze spreekt me iets meer aaan.. http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1067390&showTechData=true

maar wat is die turbo knop ofzo:shocked:

Ze hebben hem toevallig bij Gamekings getest!, moet je echt even kijken heel proffesioneel gedaan, je krijgt echt een goed beeld van de laptop, wat ik nog herinner is dat de batterij van de laptop niet lang stroom levert als je de turbo knop indrukt, dus je moet wel thuis gamen, aan de lader ofzo.

Maar echt, je moet dat filmpje op gamekings even bekijken als dat een serieuze optie is:shocked::thumb:


Edit: Kan zelf het filmpje niet linken, mijn Flash doet het niet meer,... maar dat heb ik al gemeld, maar is niet te verhelpen, nog geen tijd voor gehad.. haha
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan