Game Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee maar ik had het over de oude games en niet de nieuwe :eek:.
Zullen we ophouden voordat we in een rondje gaan discussiëren?
 
Nee maar ik had het over de oude games en niet de nieuwe :eek:.
Zullen we ophouden voordat we in een rondje gaan discussiëren?

Goed plan. Neem gewoon Vista:cool:, haha....

Nee, als je echt gaat voor de nieuwste games op die laptop is het slimmer om Vista te nemen, en als je dat niet van plan bent, neem dan XP. Maar als je dat laatste van plan bent, snap ik niet waarom deze goede/dure.
 
*zucht*
als je echt gaat voor de nieuwste games op die laptop is het slimmer om Vista te nemen

Vista verbetert geen game prestaties. Dus het is niet "beter" om Vista te nemen als je nieuwe games wilt spelen.
Daarbij zegt ik dat als je XP neemt je altijd safe zit: de oude games hebben een betere werkingskans en de nieuwe games werken net zo goed.

Maar die keus is persoonlijk want er zijn ook Vista only games. En als je nou net Halo2 op de PC wilt spelen dan heb je niets aan XP.
 
*zucht*


Vista verbetert geen game prestaties. Dus het is niet "beter" om Vista te nemen als je nieuwe games wilt spelen.
Daarbij zegt ik dat als je XP neemt je altijd safe zit: de oude games hebben een betere werkingskans en de nieuwe games werken net zo goed.

Maar die keus is persoonlijk want er zijn ook Vista only games. En als je nou net Halo2 op de PC wilt spelen dan heb je niets aan XP.

Ik zeg ook niet dat Vista games verbeteren:(, maar beter zijn voor de toekomst omdat de toekomstige spellen zich vooral gaan richten op Vista.

P.S. Dit was mijn laatste bericht over Vista/XP, haha;)
 
lekkere discussie XD:p

maar uhm.. ik wil eigenlyk nieuwe games (age of conan )en ouwe games (WoW) erop gaan spelen..

ik denk dat ik voor de vista ga dan.. welke moet ik nemen dan? 32 bit of 62 bit en dan welke?

alvast bedankt,

Paas.
 
32 bits ondersteunt maximaal 3,25/3,50 GB RAM. Dus 4 GB ram gaat niet gebruikt worden (en meer ook niet).

Nadeel van 64 bits is dat voor alle apparatuur er aparte drivers moeten zijn en dat geeft met oude hardware nog wel eens problemen.
 
32 bits ondersteunt maximaal 3,25/3,50 GB RAM. Dus 4 GB ram gaat niet gebruikt worden (en meer ook niet).

Nadeel van 64 bits is dat voor alle apparatuur er aparte drivers moeten zijn en dat geeft met oude hardware nog wel eens problemen.


Hier ben ik het wel helemaaaaaaal mee eens!:evil:
 
Tja... Wil je save spelen: XP32 bits.
Wil je op de toekomst: Vista64 maar geen garanties..
 
Tja... Wil je save spelen: XP32 bits.
Wil je op de toekomst: Vista64 maar geen garanties..

mmm...cik wil gerwooon lekkere zwaremmorpgs en andere games goed willen draaien,, maakt hetverschil tussen die 32 en 64 veel uit? ik ben neit van plan om me laptop nog te gaan upgraden iklaat hem wel verouderen.maar als ik die vista 64 neem moet ik dan nog aparte dingen kopen of installeren,, of kan ik gewoon meteen beginnen?

graag snel antwoordt ben van plan hem zo te bestellen,|

groeten Paas.
 
64 is niet echt sneller dan 32 nee, in sommige gevallen zelfs trager.
Je kunt alleen geen 4 GB RAM gebruiken maar 3,50 is nog ruim.
 
oke harstikke bedankt, meot ik dan Vista32 nemen of XP32?
 
Ík zou voor XP gaan als ik de keus had maar het is aan jou :).

Voor prestaties maakt het niet veel uit en je kunt altijd upgraden.
Ook zijn er zat mensen die niets aan te merken hebben op Vista. Het is erg persoonlijk.
 
Turbo Memory Intel® 1GB Turbo Memory (VISTA)

dat zit ook in me laptop.. gaat die daar ook sneller van of niet omdat die dan 32 is en niet 64?
 
Ik kwam het laatst ook al tegen. Zal wel een of ander Intel foefje zijn.

Intel® Turbo Memory
Stop spending your time watching an hourglass during system boots and application loading. Look for Intel® Turbo Memory, an optional component of Intel® Centrino® Duo and Intel® Centrino® Pro processor technology:

* Look for Vista*-based notebooks with new Intel Turbo Memory for up to 2X faster performance when loading frequently used, memory-intensive applications¹
* Notebooks with new Intel Turbo Memory and Windows Vista* enable faster boot time²

Intel Turbo Memory lets your notebook actually learn your habits to provide better system response. That's because it stores frequently used information near the processor, where it's more quickly available. Better CPUs run better with Intel Turbo Memory.

This entirely new system innovation for Windows Vista PCs is based on Performance Intel® NAND Flash Memory (like the memory in an iPod* or USB 'thumb' drive), together with supporting software. It works alongside your system's RAM to increase the efficiency of data movement between the processor and hard disk.

Volgens Intel kun je met dat geheugen en Vista 2x zo snel werken. Zal ongetwijfeld schroomlijk overdreven zijn maar heus wel effect hebben.

Dan ga je toch voor Vista :).
 
Ik kwam het laatst ook al tegen. Zal wel een of ander Intel foefje zijn.

Intel® Turbo Memory


Volgens Intel kun je met dat geheugen en Vista 2x zo snel werken. Zal ongetwijfeld schroomlijk overdreven zijn maar heus wel effect hebben.

Dan ga je toch voor Vista :).

oke bedankt, dus de Windows Vista home basic moet ik nemen? :D


bedankt voor de hulp!
 
Laatst bewerkt:
oh wacht.
works alongside your system's RAM to increase the efficiency of data movement between the processor and hard disk.

betekent dat niet dat die zamen met me ram werkt?

maar dat werkt dan tog neit omdat 32 maar max 3.50 kan gebruiken of zit ik nu fout?
 
Voor zover ik het kan zien wordt er een chipje gebruikt (flashgeheugen) waar data opgeslagen wordt die je vaak gebruikt.
Op die manier kan die data veel sneller in het geheugen worden geladen dan wanneer het vanaf de harddisk moet komen.

Staat dan dus los van je RAM.
 
Voor zover ik het kan zien wordt er een chipje gebruikt (flashgeheugen) waar data opgeslagen wordt die je vaak gebruikt.
Op die manier kan die data veel sneller in het geheugen worden geladen dan wanneer het vanaf de harddisk moet komen.

Staat dan dus los van je RAM.

oke dat was me laatste vraag:p


dankjewel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan