Game Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben hem toevallig bij Gamekings getest!, moet je echt even kijken heel proffesioneel gedaan, je krijgt echt een goed beeld van de laptop, wat ik nog herinner is dat de batterij van de laptop niet lang stroom levert als je de turbo knop indrukt, dus je moet wel thuis gamen, aan de lader ofzo.

Maar echt, je moet dat filmpje op gamekings even bekijken als dat een serieuze optie is:shocked::thumb:


Edit: Kan zelf het filmpje niet linken, mijn Flash doet het niet meer,... maar dat heb ik al gemeld, maar is niet te verhelpen, nog geen tijd voor gehad.. haha

probleeem is dat ik gebant ben van gamekings.. andere manier om dat filmpje te kunnen zien?
 
Ik zou voor die op Frieslandcomputers gaan, betere grafische kaart, beter geheugen beter processor, betere prijs kwaliteit verhouding. je moet gewoon 2 gb + 1 gb turbo memory kopen, kan je later er altijd nog 2 gb bijpriken. 64 bit en 32 bit vista is trouwens even duur dus waarom 32 bit kopen?
 
Omdat er met 64 bit ook wel wat problempjes zijn en deze soms niet super wil lopen wat ik van sommige gebruikers gehoord heb.. Wat natuurlijk ook het tegendeel kan zijn van andere gebruikers.
 
hee!

ik heb een probleempje!.. die MSI

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1067390&showTechData=true

is dus neit meer op vooraad:S en over 19 dagen ben iok al in brazllie was hem vanplan morgen te bestellen maar niet meer te koop dus en op anjdere sites is die veel duurder,, ik zat zelf te denken aan deze van BTOnotebooks : http://www.btonotebooks.nl/


15V125+ EXTREME GAMING
Extreme


Stoplicht Product op voorraad
Klik op een van de afbeeldingen voor een vergroting.
GRATIS ASSASSIN'S CREED GAME TWV 59 EURO! Nieuwe Penryn processor, 7200RPM HDD en 1Gb Intel Turbo Memory (tot 50% sneller). NVIDIA 8600GT 512Mb videokaart gekoppeld aan een X-Black WSXGA+ hoog resolutie (1680x1050) TFT. Incl HDMI Full-HD uitgang en Blueto
15,4 inch WSXGA+ X-Black TFT (res. 1680x1050)
Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, DirectX 10
Intel® Core2Duo T9300 2.50GHz - 6 Mb (FSB-800MHz)
2Gb DDR2-800MHz (slot 1)
2Gb DDR2-800MHz (slot 2)
Intel® 1GB Turbo Memory (VISTA)
200GB 7200 rpm (16Mb cache) Serial ATA
8x DVD+/-RW Dual Layer
Intel® 4965AG+N 54-300Mb
Interne Bluetooth module met EDR 2.0 (2Mbit/s)
HDMI connector voor HD ready LCD schermen
Ingebouwde WebCam + Microfoon
Diefstal Alarm (speakers worden gebruikt als sirene bij diefstal)
2 jaar carry in garantie
GRATIS BTO Luxe beschermhoes + Optische USB mini muis twv 25 euro
GRATIS Assassin's Creed Game twv 59 euro

€ 995 excl. BTW
€ 1.184 incl. BTW






________________

ik kan hem als het goed is exl. btw krygen dus is die 995 euro,,

advies graag of dit de beste keuze is.

alvast bedankt Paas.
 
hee!

ik heb een probleempje!.. die MSI

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1067390&showTechData=true

is dus neit meer op vooraad:S en over 19 dagen ben iok al in brazllie was hem vanplan morgen te bestellen maar niet meer te koop dus en op anjdere sites is die veel duurder,, ik zat zelf te denken aan deze van BTOnotebooks : http://www.btonotebooks.nl/


15V125+ EXTREME GAMING
Extreme


Stoplicht Product op voorraad
Klik op een van de afbeeldingen voor een vergroting.
GRATIS ASSASSIN'S CREED GAME TWV 59 EURO! Nieuwe Penryn processor, 7200RPM HDD en 1Gb Intel Turbo Memory (tot 50% sneller). NVIDIA 8600GT 512Mb videokaart gekoppeld aan een X-Black WSXGA+ hoog resolutie (1680x1050) TFT. Incl HDMI Full-HD uitgang en Blueto
15,4 inch WSXGA+ X-Black TFT (res. 1680x1050)
Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, DirectX 10
Intel® Core2Duo T9300 2.50GHz - 6 Mb (FSB-800MHz)
2Gb DDR2-800MHz (slot 1)
2Gb DDR2-800MHz (slot 2)
Intel® 1GB Turbo Memory (VISTA)
200GB 7200 rpm (16Mb cache) Serial ATA
8x DVD+/-RW Dual Layer
Intel® 4965AG+N 54-300Mb
Interne Bluetooth module met EDR 2.0 (2Mbit/s)
HDMI connector voor HD ready LCD schermen
Ingebouwde WebCam + Microfoon
Diefstal Alarm (speakers worden gebruikt als sirene bij diefstal)
2 jaar carry in garantie
GRATIS BTO Luxe beschermhoes + Optische USB mini muis twv 25 euro
GRATIS Assassin's Creed Game twv 59 euro

€ 995 excl. BTW
€ 1.184 incl. BTW






________________

ik kan hem als het goed is exl. btw krygen dus is die 995 euro,,

advies graag of dit de beste keuze is.

alvast bedankt Paas.


Super ding.. voor 20 euro meer heb je de zelfde eigenschappen bij de 15w25 daarnaast.
 
Super ding.. voor 20 euro meer heb je de zelfde eigenschappen bij de 15w25 daarnaast.

uhh, ik snap niet helemaal :S kan je mischien uitleggen in jip en jannekee taal:)?

PS: is de Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, die erin zit een goede kaart voor games? (b.v age of conan die ik mischienwil kopen)
 
uhh, ik snap niet helemaal :S kan je mischien uitleggen in jip en jannekee taal:)?

PS: is de Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, die erin zit een goede kaart voor games? (b.v age of conan die ik mischienwil kopen)



Dat gaat wel lukken, niet alles op zijn hoogst, maar wel heel goed:thumb:
 
uhh, ik snap niet helemaal :S kan je mischien uitleggen in jip en jannekee taal:)?

PS: is de Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, die erin zit een goede kaart voor games? (b.v age of conan die ik mischienwil kopen)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P•BOOK 15W26+ EXTREME

= 1.010 euro(excl btw)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P•BOOK 15V125+ EXTREME
Extreme

= 995 euro(excl btw)


Die eerste is door compal gemaakt een merk dat (bij de experts) bekend staat om zijn goede laptops.

Kortom voor 15 euro extra heb je een 9 cell baterij + 2 USB power ports ipv normale 2.0 ports en een stevigere minder luidruchtige laptop. Van wat ik heb gelezen.

Als je die 15 euro ergens vandaan kan smokkelen zou ik zeker voor die eerste gaan.

Duidelijk?
 
oke mooi, harstikke bedankt voor jullie hulp!
ik ga denk ik vanavond de
P•BOOK 15W26+ EXTREME bestellen :D

Groeten,

Paas.
 
uhhh,,,
Probleempje!

VISTA of Windows XP? wat is de beste keuze
 
Maakt niet zoveel uit.
Oudere games willen nog wel eens beter werken op XP.
 
Ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik een nieuwe PC koop om de nieuwste games te kunnen spelen gooi ik niet meteen al mijn oude games weg hoor :).
 
Ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik een nieuwe PC koop om de nieuwste games te kunnen spelen gooi ik niet meteen al mijn oude games weg hoor :).



Dat is waar, maar je koopt dan wel die nieuwe pc om je nieuwste gekochte games te kunnen spelen optimaal.
 
Maar die kan je niet beter spelen als je Vista hebt..
Voorlopig kan XP en Vista nog gelijk op met soms Vista beter (minimaal vanwege DX10) en meestal XP beter (gewoon vanwege prestaties en oude games).

Zal in de toekomst heus wel veranderen maar upgraden is altijd mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan