Game Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke bedankt, dus de Windows Vista home basic moet ik nemen? :D


bedankt voor de hulp!

vista home basic zou ik niet nemen, voor 10 euro meer heb je vista home premium (heeft veel meer functies)

robin
 
En als je die functies niet gebruikt is die allen maar zwaarder :).
Maar inderdaad, hij heeft meer functies.
 
Ikzou echt voor Xp gaan. Die is nogal wat sneller. Eigenlijk alle games ondersteunen Xp (af en toe moet je er iets voor downloaden (Halo2 werkt er dus ook onder!)).
 
Ikzou echt voor Xp gaan. Die is nogal wat sneller. Eigenlijk alle games ondersteunen Xp (af en toe moet je er iets voor downloaden (Halo2 werkt er dus ook onder!)).

Vista ziet er gewoon veel vetter uit, zeker als je 4gb hebt is vista goed te doen. Neem er ook nog wat TURBO memory bij en je kan spelen spelen ALTTABBEN ala Vista style.
 
Vista ziet er gewoon veel vetter uit, zeker als je 4gb hebt is vista goed te doen. Neem er ook nog wat TURBO memory bij en je kan spelen spelen ALTTABBEN ala Vista style.
Wil je een snel OS of een vet OS? Ik zou voor het eerste gaan.

Halo2 is toch alleen een hack trouwens?
 
Ja hoor dat kan best. Alleen je zei het zo frapant "Vista ziet er gewoon veel vetter uit" :p.
 
Maar Vista is nu de modernste OS, dus alles is daar op gericht. Ze passen nu alles aan op Vista style, en de games worden ook meer op Vista gericht dan op XP, kies voor de toekomst, kies voor Vista,,:cool:

En is het ook niet zo dat XP geen DX10 kan draaien?!
 
Laatst bewerkt:
Vista ziet er gewoon veel vetter uit, zeker als je 4gb hebt is vista goed te doen. Neem er ook nog wat TURBO memory bij en je kan spelen spelen ALTTABBEN ala Vista style.

JEEEEEEEH daaroor wil je echt een stuk langzamer gaan. Om te kunnen spelen met Alt-tab.

Maar Vista is nu de modernste OS, dus alles is daar op gericht. Ze passen nu alles aan op Vista style, en de games worden ook meer op Vista gericht dan op XP, kies voor de toekomst, kies voor Vista,,:cool:

En is het ook niet zo dat XP geen DX10 kan draaien?!

Niet helemaal waar, veel dingen worden voor Vista EN Xp gemaakt. Omdat lang niet iedereen op VISTA over wil gaan. En dat xp geen DirectX 10 is niet waar. Het is wel mogelijk. Mijn advies, kies voor snelheid. Je zit al op een laptop, die zijn al niet echt geschikt om te gamen, die extra performance boost kan je heel goed gebruiken.
 
Er wordt gezegd dat DX10 ook op XP werkt.
Ik zeg dat dit volgens mij niet "zomaar" kan, alleen met hacks cq speciale methoden.

Dit artikel ondersteunt dat.
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem besteld!

met Windows Vista premium erbij
32 bit trouwens dus haalt de volle 4gb niet eruit maar ik heb ook nog 1 gb turbo:)
:D

allemaal bedankt voor jullie hulp ! zonder jullie was ik waarschijnlijk niet voor deze laptop gegaan,

Bedankt!

Jasper Paas,
 
ik heb hem besteld!

met Windows Vista premium erbij
32 bit trouwens dus haalt de volle 4gb niet eruit maar ik heb ook nog 1 gb turbo:)
:D

allemaal bedankt voor jullie hulp ! zonder jullie was ik waarschijnlijk niet voor deze laptop gegaan,

Bedankt!

Jasper Paas,



Veel plezier ermee!:thumb:
 
ik heb hem besteld!

met Windows Vista premium erbij
32 bit trouwens dus haalt de volle 4gb niet eruit maar ik heb ook nog 1 gb turbo:)
:D

allemaal bedankt voor jullie hulp ! zonder jullie was ik waarschijnlijk niet voor deze laptop gegaan,

Bedankt!

Jasper Paas,

Veel plezier toch had ik voor 64 bit gegaan dat van geen of minder drivers is allang niet meer... en het was even duur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan