GroundFallGames
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 feb 2013
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zal dan wel zo zijnIk zou toch dit systeem eens overwegen, de game prestatie is veel beter.
@MerlijnD
De voeding werkt hoor.
130w voor gpu+70w voor cpu + 40w (al te veel) voor de rest met 85% efficiëntie= 100w op overschot
![]()
Maak jij maar is een vergelijking dan.
Je weet wel dat je min of meer appels met peren vergelijkt. Omdat beide een andere opbouw structuur hebben. Dier en plant is wat anders dan een spel vergelijken met een spel.
TS vroeg aan mij het verschill tussen de Phenom en de I5. Waarop Firestorm reageerde dat ik onzin loop de verkopen en jij met de FX serie kwam![]()
Het is een atx bord, oogt imho iets mooier en het ondersteunt ook raid.@subplayer52; waarom kies je voor dat moederbord? Gewoon nieuwsgierig, maar wat is dan het verschil met het moederbord dat ik had gekozen? En waarom een andere voeding en processor?
Ik wil namelijk wel weten wat ik ga aanschaffen en waarom als het definitief wordt
Groet,
GFG
geniaal hoe hij hier zelf zijn hele theorie teniet doet en er gewoon niet bij stil staat
sorry moest ff![]()
Amd is geen B merk.....
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.