Game PC budget rond 1200

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook geen pirated content aanschaffen, mijn vraag is werkt de windows 8 upgrade van 30 euro als ik beschik over een ongeactiveerde windows 7? Ik gebruikte dat pirated als voorbeeld dat het daarop kan, dus ik dacht misschien ook via windows 7 die nog geactiveerd moet worden.
 
Besloten om naar mycom te gaan en gevraagd of ik Windows 8, als ik die bij hun voor 60 euro zou kopen, op mijn PC kon worden geïnstalleerd waar nog geen Windows op staat. Medewerkers zeiden dat dit mogelijk was, kom ik thuis, Windows geïnstalleerd, kan Windows niet geactiveerd worden, het is een 'upgrade' Windows versie....
 
Klopt, het is een "upgrade" versie voor 60 euro. Als je een schone installatie van Windows 8 wil doen, moet je deze hebben.
Het is natuurlijk jouw keuze, maar voor een desktop zonder touchscreen zou ik geen Windows 8 nemen. Windows 7 werkt (vind ik) beter op een desktop, aangezien de belangrijkste updates het besturingssysteem alleen makkelijker maken op touchscreens.
Windows 7 wordt de komende jaren nog volledig ondersteund en geüpdate, dus dat is ook geen issue.
 
Ben terug naar mycom gegaan en de verkoper heeft mij vertelt dat ik na de installatie van Windows 8, opnieuw Windows 8 moet installeren als upgrade. En inderdaad nu kan ik hem wel activeren. Moet ik hier genoegen mee nemen?
 
Oké doe ik dat.

Nu wil ik nog een onderdeel voor mijn PC ik weet alleen niet of dat in dit topic kan of in een ander maar goed.
Wat ik nog nodig heb is een beeldscherm (heb nu een hele oude).
Deze moet dus goed zijn voor games en goed blu ray kunnen afspelen.
Heb veel opgezocht op google en ben er wel uit dat de 'frame input lag' 0 moet zijn.
Ik twijfel nog tussen 60HZ of 120HZ en rond 24" of 27"
Sowieso moeten er speakers inzitten, 3D is niet nodig. 1920 x 1080 is dat genoeg voor gamen en blu ray?
En ik dacht aan een TN scherm voor snellere reactiesnelheid.

Deze vond ik wel mooi:
Samsung SyncMaster s23B550V
Samsung SyncMaster s27B550V
BenQ XL2420T
Eizo Foris FS2333

Wat raden jullie aan?
 
Neem dit, een fantastisch scherm, het meest gekozen in die price range.
Als je meer geld heb zou ik voor een 120Hz monitor gaan, deze misschien.
 
Ik ben toch voor deze gegaan:
Samsung SyncMaster s23B550V.

2 problemen, via xbox (alleen 1080p) lijkt het beet te flikkeren.
En hij maakt een brom geluid.

Is dat normaal?
 
alle kabels goed aangesloten interferentie kan dit veroorzaken

als dit niet het geval is dan terug naar de winkel ermee
 
Alle kabels zijn goed aangesloten, meerdere kabels getest. Het is alleen via de xbox 360 en niet via de pc het flikkeren.
Als er geluid wordt afgespeeld, en er is bv een korte pauze, start het geluid ook steeds met een kleine storing.

Terug sturen naar bol.com?
 
alleen via de xbox dan is de monitor niet stuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan