Game pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je toch iets speciaals wilt neem dan 2x gtx 560ti of 2x 6870

Is toch af te raden in mijn ogen, als je het geld aan een duurdere maar wel bijna superieure kaart kan en wil uitgeven moet je dat doen in mijn ogen. En niet direct kiezen voor een SLI CF opstelling met mindere kaarten; daarnaast kan je dan ook niet meer zo makkelijk even upgraden in de toekomst.

Wil je een dual gpu alleen omdat het er goed uitziet als iemand je pc komt kijken of voor de performance ?
voor performance kan je beter 1 single gpu van ong 400 euro pakken maar voor de show kan je een dual pakken die ook performance heeft zoals een gtx in sli ( let wel op dat de single dure kaart altijd beter zal presteren in de meeste games dan 2 die meer dan de helf van de prijs goedkoper zijn )

Owh ik dacht dat als je 2 minder dure nam, ze beter waren.
Ik weet weinig hier over, sorry hiervoor.
Dan neem ik de 7950 zoals viper voorstelde en msi bevestigde :D

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[477654]=1

Zo iets heb ik in mijn gedachte, is het goed ?
Wel exclusief randapparatuur maar dat is niet zo belangrijk als je hardware.

Ik ga zo buiten voetballen, niet weggaan :d

Laatst bewerkt door een moderator:
Moederbord is niet goed .. het past niet bij je andere hardware
Jij hebt 1 videokaart en de mobo is eig gemaakt voor multi pci-e dus met meer kaarten via sli of cross
Die moederbord heb ik hier ook liggen en ik moet zeggen dat al wil je 3 videokaarten erin dat het niet goed past omdat de pci-e sloten te dicht opelkaar zijn , vooral de 2e en 3e
beter pak je de asus sabertooth

Je winkelmandje doet het niet , je moet de direct link hier plakken njet de webadres

Mijn samen stelling, is het iets ? of toch geen goede keuze geweest ?

heb vorige week een paar nieuwe componenten besteld om men pc te upgraden om de nieuwe upcomming games een stuk beter te kunnen draaien zodat i ker weer een jaartje of 2 tegenaan kan maar jah heb me wel laten helpen door een maat die er wel wat meer verstand van heeft als ik maar wil graag van een expert :D? hier horen wat die ervan vind :

ik heb een :

moederbord: Asus P8P67 EVO Rev.3.0
processor: Intel Core i5 3300 MHz
nieuw intern geheugen: Corsair 2x4GB DDR3, 1600Mhz, 240pin DIMM
nieuwe behuizing: Antec One Hundred

bij elkaar 415 euries ><

wat ik al een tijdje terug geupdate had vonden we nog wel goed genoeg om niet te vervangen :
heb dan nog dus :

video kaart: ATI Radeon HD 5800
geluids kaart:creative Audigy (moet ook nog een keer vervangen worden maa reerst sparen weer ;s)

plz let me know , gimme feedback :)

dank u

wees slim een koop een Z77 moederbord die hebben pci-e 3.0 ondersteuning en zorg er voor dat je een i5 2500 K editie processor koopt anders heb je niks aan zon P67 moederbord

klikerdeklik

heb gelijk maar ff een heel systeem voor je samengesteld inclusief assemblage en windows 7
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Eigenlijk wachtte ik op een reactie van jou firestorm, je weet hier veel van.
Zou je voor mij alsjeblieft een zeer goede systeem willen maken voor mij met mijn budget, ik vraag het aan je omdat je volgens mij hier een expert over bent.
Ondertussen maak ik ook een syteem, ik post het wel hier op, vergeet niet dat ik tegen de max aan moet zitten, ik ga ook nog randapparatuur kopen.

Kijk naar de laatste post van firest0rm ... daar heeft hij je een compleet systeem voorgeschoten

klikerdeklik
heb de GTX680 in een HD7970 veranderd omdat de GTX680 niet meer leverbaar is
altans levertijd gaat erg lang duren
en de HD7970 is wat dat betreft even sterk en een stukie goedkoper geworden

Haha bedankt voor je hulp, het heeft echt alles dat ik wil, zelfs een betere videokaart en het is goedkoper dan een alienware.

klik er zelf ook eens op en kijk wat je dan krijgt .... :D
enigste in die mandje is Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan