Game pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zo klopt uw systeem naar mijn idee wel, mijn samenstelling is bijna hetzelfde een paar verschillen zijn er wel.

mijn winkelmandje: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[455750]=1&product[7517]=1&product[485767]=1

Kun je de verschillen bekijken, zou het ook leuk vinden als bijvoorbeeld iemand anders ze vergelijkt zodat wij beiden het perfecte systeem bestellen.

EDIT: let er wel op dat je bij de samenstelling die je poste ( de laatste ) 2x assemblage hebt aangevinkt dit zou azerty wel opgemerkt hebben maar toch handig om weg te halen voor het vergelijken etc.

Laatst bewerkt:
Je moet niet de link van de website kopieeren ...maar rechts boven bij je mandje staat iets groens '' direct link '' klik die aan en kopieer dan de imers lange url die je daar krijgt en plak m hier

Het is joun systeem :D
hij is hellemaal perfect hoor , niks aan veranderen anders krijg je weer een dagen lange discusie over wat beter had gekund enzo'
Dit is gewoon top , houden zo en bestellen wanneer jij er klaar voor bent

Had al een systeem kunnen hebben, maar ik woon in belgie en daar heb je 3x per jaar examens op het secundaire onderwijs.
Heb het een beetje vergooid, deed totaal geen moeite omdat ik in de ban was van mijn systeem.
Wel slechts 1 onvoldoende, maar ik mag dat niet als ik mijn beurs nog wil behouden.
Heb me weer herpakt enzo, dus mag weer dromen :D
En een discussie maakt niet uit, ik ben nog altijd niet zo goed als jou...

Heb toestemming van moeder xd

Laatst bewerkt door een moderator:
@ozanishier : Zou je gebruik willen maken van de knop: Bericht aanpassen.
Nu plaats je telkens een nieuw bericht als je nog iets melden wilt.Tel dan eerst tot 10 voordat je een bericht plaatst zodat je weet dat alles vermeldt is.;)

Dit is een goed systeem hoor :P
Gewoon bestellen , je zult er geen spijt van krijgen

Oke dan nog een laatste vraag, hoe lang zal deze systeem meegaan met de zware games ?

Dit is niet zeker , maar zoals je weet gaat de technologie met de dag sneller .. dus als ze 2 jaar geleden 2 maanden deden om iets nieuws uit te vinden doen ze er nu maar 1 week over en wie weet komt er morgen een spel uit die je alleen kan spelen met 4 way crossfire 6970...
Naar schatting kan je met deze systeem zon 2 jaar lang zware games op spelen

Met zwaar bedoel ik games als MW3, Black Ops en skyrim he. Geen metro 2033 of bf3 :D

Ik heb zonet gelezen dat de prestaties van de nvidia geforce gtx 680 beter is dan de amd radeon 7970, ze kosten ook ongeveer evenveel.
Maar ik las ook dat de gtx 680 geen stille koelers heeft, kan iemand mij dat uitleggen en indien nodig een nieuwe samenstelling maken op alternate.be ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan