Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je Windows 7 downloaden daar dan?
zo ja: Is dat dan niet illegaal,
en krijg ik geen problemen met mijn pc dat die niet legaal is ofzo,
QUOTE]

zolang je code legaal is zal het geen probleem zijn
bij windows gaat het om de code en niet of de cd illegaal is

En waar krijg je die code?

En ik weet nog niet welk systeem ik nou moet kiezen :(

Laatst bewerkt:

Is dat de goede pc die ik moet kiezen?
ik wil graag zeker zijn van mijn keuze :) en je kan 1000euro besteden als je wilt(1050 max), misschien dat er iets beters in kan? van het geld dat er nog over is. :)

(herhaling): Pc moet Snel zijn, Alle game's, en games die later in de komend jaar komen aan kunnen. Zoals Call of Duty:BO. WoW, Farcry, dat soort games.

en hij moet minimaal een hele dag gamen aan kunnen :) ,
-draadloose internet kaart
-Wat heb ik al:
Muis
Toetsenboord
Monitor
Boxen.

Het systeem van firestorm & ik of het crossfire systeem van jantju maar dan is het systeem van firestorm beter :P en al wil je hem nog sneller koop er later dan nog eens een ssd bij :)

Het systeem van firestorm & ik of het crossfire systeem van jantju maar dan is het systeem van firestorm beter :P en al wil je hem nog sneller koop er later dan nog eens een ssd bij :)

Welke is dan beter? Van firestor
En jou of van jantju?

Zou je het system van fire en jou nog eens in een link kunnen zetten?

@lord4163
het systeem van ons heeft geen Windows 7 en ook geen assemblage
dat is dus geen optie...

@Cleoth
die van marcel omdat daar Windows 7 en volledige assemblage is meegerekent
het systeem van mij had dat niet

Laatst bewerkt:
het systeem van ons heeft geen Windows 7 en ook geen assemblage
dat is dus geen optie...

kan je dat niet er alsnog bij doen? :)

Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie, zit er al bij? :) dat is tog de assemblage?

dan nog Win7. erbij gooien, en dan is het toch goed? of zie ik dat verkeerd?

zoals dit: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B338877%5D=1&product%5B102031%5D=1&product%5B277521%5D=1&product%5B263314%5D=1&product%5B212478%5D=1&product%5B273958%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B287743%5D=1&product%5B302412%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B235982%5D=1

meschien dat nog iets aangepast kan worden dat de prijs nog een klein beetje minder word, en anders kijk ik me moeder heeeeeeeel lief aan :P

Laatst bewerkt:
Zal ff wat dingen ophelderen:

Je hebt niet veel aan de Phenom ii X6 1090T voor gamen. Zie hier de valkuil van de x6. Zoals je ziet word geeneens de helft van de processor gebruikt. Ook is deze 70 euro duurder.

Nu even wat benchmarks van de x6 vs de i5 760.
Zoals je ziet is de x6 beter in bijvoorbeeld unrarren, maar zoals je ook ziet is de i5 760 vele malen beter in gamen, soms wel 30% meer. PS: Scroll even naar onderen, doe het plusje van Windows 7 open, en je ziet de benchmarks.

Omdat de i5 760 70 euro goedkoper is, heb je meer budget voor de videokaarten, welke veel belangrijker zijn voor gamen. Dus nu even wat benchmarks van de GTX 460 SLI vs de HD 6870.
Zoals je hier ziet heeft de GTX 460 768mb SLI configuratie 78,9 fps, en heeft de HD 6870 alleen 59,8 fps.

Dit betekend dat het, voor gamen, het best is om voor de Intel I5 te gaan, samen met de GTX 460 in SLI configuratie. Als je hier Windows 7 bijneemt, en de verouderde koeler vervangt, krijg je zoiets: Winkelmandje. Laat het verschil van de i5 en de x6 nu duidelijk zijn. :thumb:

Laatst bewerkt:
Beetje lastig om een 460 in sli te zetten op een crossfire bordje.;)
Ff ander bordje zoeken dus.

EDIT: En aangepast zie ik.

Laatst bewerkt:
Moet je zien wat er nu bij Azerty staat:

HardwarefunctiesDetectie inbreuk in chassis, NVIDIA SLI technologie-ondersteuning, MSI Winki, USB Safeguard, All-Solid Capacitor motherboard Design, audiojack detectietechnologie, ondersteuning van ATI CrossFireX-technologie, Intel QuickPath Architecture, MSI Active Phase Switching (APS), Easy OC Switch.

Maar heb het bordje veranderd door de Asrock Extreme4 omdat deze beter presteert. :thumb: De Asrock heeft met SLI namelijk x16 x8 modus, en de MSI x8 en x8 modus.

Laatst bewerkt:
Site van MSI(het door jou eerder in winkelmandje geworpen bordje) gaf hetvolgende:

SLI-- N/A.

;);)

O, haha :P

Azerty zei dat het wel SLI ondersteunde, maarja is nu toch niet meer van belang ;)

Zal hem even naar voren brengen zodat iederen het leest, en het Phenom gedoe opgelost is. :thumb:

Zal ff wat dingen ophelderen:

Je hebt niet veel aan de Phenom ii X6 1090T voor gamen. Zie hier de valkuil van de x6. Zoals je ziet word geeneens de helft van de processor gebruikt. Ook is deze 70 euro duurder.

Nu even wat benchmarks van de x6 vs de i5 760.
Zoals je ziet is de x6 beter in bijvoorbeeld unrarren, maar zoals je ook ziet is de i5 760 vele malen beter in gamen, soms wel 30% meer. PS: Scroll even naar onderen, doe het plusje van Windows 7 open, en je ziet de benchmarks.

Omdat de i5 760 70 euro goedkoper is, heb je meer budget voor de videokaarten, welke veel belangrijker zijn voor gamen. Dus nu even wat benchmarks van de GTX 460 SLI vs de HD 6870.
Zoals je hier ziet heeft de GTX 460 768mb SLI configuratie 78,9 fps, en heeft de HD 6870 alleen 59,8 fps.

Dit betekend dat het, voor gamen, het best is om voor de Intel I5 te gaan, samen met de GTX 460 in SLI configuratie. Als je hier Windows 7 bijneemt, en de verouderde koeler vervangt, krijg je zoiets: Winkelmandje. Laat het verschil van de i5 en de x6 nu duidelijk zijn. :thumb:

Oké, dit is dus het goede Systeem :) waar ik alle games op kan spelen wat ik maar wil? :p

Laatst bewerkt:

gtx460 in sli is zwakker dan de HD6870 in crossfire
je hebt naar 1 spel gekeken
de MW2 benchmark laat namelijk zien dat de HD6850 in crossfire al beter is dan de gtx460 in sli
klik

kijk ook hier HD6870 cf is ruim sterker dan GTX460 sli
klik

verder was het phenom gedoe allang opgelost oud nieuws dus
ik raad nu aan om het gewoon bij de I5 opstelling te houden van marcel
om verdere verwarring te verkomen anders snapt Cleoth er helemaal niks meer van...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan