Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles kan, het kost alleen wat meer :P Ik heb het op je eigen verzoek tot ongeveer 420 euro gehouden, maar je bent natuurlijk vrij om dat weer iets te verhogen met meer geheugen ;)

Op een resolutie van 1024x768 kun je met gemak op maximum spelen. als je straks een een 1920x1080 scherm zou kopen (2,5 keer meer beeld) dan wordt het mogelijk iets krapper. Maar nog steeds heel behoorlijk hoor (alles high tot max)

Hmm mooimooi :) ws gaat een vriend van mijn broer hem in elkaar zetten voor 10 - 20 euro,
dus dan haal ikde montage weg en kan ik meer ram toevoegen,
geen idee of ik dat ga doen, want 4GB is ook al wel aardig toch? :)

Als ik op dit scherm goed genoeg kan gamen, dan koop ik gewoon geen nieuw scherm, kan ik misschien nog iets uitbreiden :)
Met extra geheugen komt het op ong. 430 - 440 euro uit, misschien schiet me later nog een vraag binnen, dan stel k hem hier wel weer,

bedankt!

Laatst bewerkt:
De x1800 is van bijna 10 jaar terug... De 7850 is bijna 20x sneller. Behuizing is persoonlijke smaak. Je kunt tot 200 euro gaan alleen voor de behuizing :)

Hmm, waarschijnlijk ga ik de RAM naar 8gb upgraden en de kast houd ik wel het zelfde, is verspilt geld :P

Kan je even checken hiero: http://www.game-debate.com/games/in...Edition&ram=4&checkSubmit=#systemRequirements of of deze pc de recommended haalt? :) Ik neem aan van wel, maar voor de zekerheid.

Kan deze koeler er nog bij, of niet? http://azerty.nl/8-1088-384873/cooler-master-turbine-master-m.html
Deze koeler zogt er toch voor dat de computer niet zo gaat 'opstijgen' of tenminste zou er voor moeten zorgen als hij goed genoeg is?

Laatst bewerkt:
De gelinkte coolermaster is een fan GEEN koeler. De G860 wordt niet zo heel warm dus geluid valt redelijk mee.

MW2 hoef je je geen zorgen om te maken :) Dat doet deze computer met twee vingers in zijn neus.

Wat is het verschil dan tussen een fan en een koeler? :P (sorry ...)
Mooi dat deze pc mw2 met twee vingers in de neus doet :) heb toch maar 7 vingers odig voor MW2 :P

@subplayer bedankt!

Een fan gaat in de kast om de kast zelf koeler te houden, niet op de CPU. Het is dus geen koeler voor de CPU maar gewoon een ventilator voor de kast

Dus heeft het heel veel zin om een fan te nemen of is het beter om mijn geld aan een koeler te besteden? Of geen van beide :P

Laatst bewerkt:
Heeft het zin om de videokaart met 2GB te nemen inplaats van 1GB?

Als je je monitor niet upgrade, nee. Als je verwacht in de toekomst een supergroot scherm te kopen kan het zin hebben. In principe is voor deze computer t/m full HD 1G voldoende. Op de resolutie waarmee je nu speelt heb je zelfs meer dan genoeg aan 0,5G.

Geheugen maakt de kaart niet sneller, tenzij je te kort komt voor de resolutie waarop je speelt. In jouw geval is dat niet aan de orde op dit moment. Het kan handig zijn voor de toekomst, maar als je een aantal jaren met deze computer werkt zou je het hoeven missen.

Oh, ik dacht dat de kaart dan sneller zou zijn :P maar waarschijnlijk houd ik een tijdje nog dit beeldscherm,
maar gamen met een groter scherm is wel mooier, dus misschien komt er wel een nieuw sherm ;)

Ik had op een site gevraagd voor MW2, al voordat jij had geantwoord, dit antwoordde iemand:

Yes you can max it easily.
Bud, that's a very huge bottleneck you got there.
Better upgrade your CPU asap otherwise your GPU won't be able to perform at it's full :)

Wat wordt er bedoeld? :)

EDIT:"Ik weet al wat hij bedoeld, ik moet de processor upgraden, want anders kan mijn videokaart niet vol open :) Is het niet mogelijk om tot max €25,- erbij, een iets betere cpu te kopen?

Ik heb nog even wat gezocht, voor 30 euro meer kan ik in plaats van de intel G680 +moederbord , dit halen:

AMD A8 3870K Black Edition
ASRock A55M-HVS

Is het het geld waard, of gewoon laten, ik heb hem vergeleken met AnandTech en die zegt dat de intel gewoon beter is om te gamen :)

Laatst bewerkt:
Die A8 3870K BE heeft een betere graphische processor, daarmee, de intel g860 is een goede budget cpu.

Dus dat betekent dat de A8 3870K wel beter is voor gamen of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan