Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
De opmerking over dat vermogen is deels terecht. Maar je zult moeten kiezen met je budget. Overigens zijn de gegeven limitaties vaak wel beperkt hoor. CPU limitaties zijn vaak veel minder erg dan grafische limitaties.

Je gaat met het gegeven budget altijd tegen een beperking aanlopen. Maar het is makkelijker / goedkoper de CPU te vervangen dan een nieuwe grafische kaart met eventueel bijbehorende voeding.

Intel zit jammer genoeg nu eenmaal met een gat tussen de G860 en de i3. De goedkoopste i3 is bijna twee maal zo duur als een 860. Er is ook wel een 870, maar die is veel duurder voor bijna geen extra power.

Hmm klopt, ik had al naar de i3 gekeken, maar die is minstens zo'n 120 euro :) en ik wil echt niet over de 490, ook nog verzendkosten he :P
Misschien kan ik als ik weer meer geld heb, nog een keer een nieuwe cpu halen. Er kan trouwens nog wel 40 - 50 euro bij, ik weet niet of voor dat geld nog een iets beter cpu valt the halen? Anders gooi ik er denk ik nog een fans/cpukoeler bij van 20 - 40 euro.

Trouwens even iets, ik weet niet of eral veel veranderd is dan, maar ik wil deze pc pas rond Eind december/Midden Januari halen :]
Gewoon ter informatie, ik heb nu een intel pentium 4 :P

Laatst bewerkt:
Dat zul je dan moeten bezien :) prijzen veranderen iedere dag. Intel heeft geen nieuwe chips op deze line-up voorlopig. De nieuwe haswell processoren komen rond die tijd uit, maar als het patroon hetzelfde is als bij andere generaties duurt het nog tot bijna midden-2013 voordat er een opvolger komt voor de low-cost chips.

Hmm, okay, dat blijft dan ws gewoon deze G860 :P Kan je misschien nog een goede fan/cpukoeler zoeken van 20 - 35 euro?
fan/cpukoeler wat beter is voor de pc :P

Ik zou beginnen met de meegeleverde. Deze CPU;s verbruiken niet heel veel energie en worden ook niet zo warm. Alleen als het geluid toch een probleem wordt zou ik een aparte nemen.

Hmm, ou er iets anders zijn dat ik nog voor 20 - 35 euro kan upgraden? Ik wil niet per sé iets upgraden, maar als de pc er beter van wordt,
heb ik het er wel voor over ;)

In de spaarpot doen voor een grote monitor :)

Ik heb zelf ook 2 monitoren en tegenwoordig heb je voor 100 euro al een full-hd scherm. lijkt me de beste upgrade als je tevreden bent met de rest van het systeem straks

Aah, dat zijn de ideeën :) Kan je me dan zo'n scherm linken,
want ik had al gezocht en kon eigenlijk niet echt iets vinden onder de 130 euro :P
Moet trouwens wel max 40 cm zijn, om onder een plank te passen.
Ik heb nu deze: http://www.fixya.com/support/p427724-hyundai_imagequest_q17_17_lcd_monitor en dat is al 17 inch, 38,4 cm, of ik moet de plank verhogen of het gaat niet werken ;)

EDIT: Hoogte maakt niet meer uit, ik zaag wel een stuk van die plank af :)

Laatst bewerkt:
:O ziet er goed uit! Ik heb net een 19" gevonden van 130 euro, maar deze is veel en veel beter. (&goedkoper)

Ik denk niet dat je er veel winst uit zal halen, maar je kan ook voor een AMD Phenom X4 965 gaan als alternatief als je liever wat meer geld aan je processor uitgeeft. Maar als het een game pc is, zou ik het meeste geld in je graka steken.

Ja, eigenlijk heb ik wel het liefst ook een wat betere processor, want ik ben niet van plan om al snel een nieuwe pc te halen ;)
De pc die ik nu heb, heb ik al rond de 5 jaar en hij is tweedehands, ik wil wel een pc die lang meegaat
en dan eigenlijk dus ook wel een wat betere cpu, zodat hij als er nieuwe dingen uitkomen, wat beter mee kan gaan met de nieuwe releases :)

Bij de AMD Phenom X4 965 staat dat er een AM3 moederbord bijpast, valt AM3+ daar dan ook onder?
Kan jij bij de X4 een bijpassend moederbord zoeken? Ik kan er genoeg vinden, maar weet gewoon niet welke de beste is ;) Max €45,-

Past deze er nog bij? http://azerty.nl/8-750-530386/kingston-valueram-geheugen-.html Ik bedoel kan het en heeft 2 GB erbij voor €10,- zin? Volgens mij wel, een site zegt ook dat voor bf3 8GB een 9 is en 10Gb een 10 is ;)

Laatst bewerkt:
€505 is wel echt mijn max :)
Weet dat het echt een gamepc is, ik heb het ook wel nodig voor photoshop en gewoon internet en school enzo,
maar ik wil wel bf3 en mw2 enzo kunnen spelen. De Club 3D Radeon 7850 Royal Queen videokaart beviel me ook wel eigenlijk ;)

Aah bedankt :) wel een duur moederboord, maarja :P Als dat goed is, dan moet het maar he xD

Trouwens, als een moederbord al een ingebouwde videokaart heeft, werken ze dan zeg maar samen of werkt gewoon alleen de 7850 ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan