Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
@storm, ik wil gewoon een kast die goed functioneert ;)
@sub, dan ga ik denk ik voor die vaya.

Die kast is ook zeker mooi ja, maar inderdaad niet binnen mijn budget en het is belangrijk als je fans hebt, maar ook een beetje duur voor nu. Kunnen altijd later nog aangeschaft worden.

Nog een vraag trouwens: waarom heb je geen cd/dvd drive in je setup meegenomen?

Tientallen? Hoe kom je daar aan? Ik dacht dat je een krap budget had en daarom ook niet erg veel hardware thuis.

Mijn vader werkt al 27 jaar in de ict. Hij krijgt best vaak spullen mee.
Afgelopen week krijg hij nog 2 windows 7 pc's mee :P

EDIT: maar daar zaten geen goede onderdelen bij voor mijn pc.

Laatst bewerkt:
Nou snap ik helemaal niet: kan je vader geen goede game pc tegen een gereduceerd tarief voor je regelen als hij al zomaar gewone pc's meekrijgt? Maar hoe oud ben je eigenlijk? Als ik je zo zie praten schat ik je 18?

Ik wil hierbij even vermelden dat dit een vrij forum is, de TS doet wat hij wil en als hij denkt dat een nieuwe pc samenstellen de beste optie is dan kunnen wij hem hier bij helpen. Zijn persoonlijke gegevens zijn privé en hij moet deze niet geven. Dat blijft hier maar nutteloos doorgaan en zo staan we nog altijd nergens.
Hij moet alleen nog kiezen of hij gaat doorsparen of niet.

Ik wil hierbij even vermelden dat dit een vrij forum is, de TS doet wat hij wil en als hij denkt dat een nieuwe pc samenstellen de beste optie is dan kunnen wij hem hier bij helpen. Zijn persoonlijke gegevens zijn privé en hij moet deze niet geven. Dat blijft hier maar nutteloos doorgaan en zo staan we nog altijd nergens.
Hij moet alleen nog kiezen of hij gaat doorsparen of niet.
Daar heb je gelijk in maar bij de meeste fora is het wel gebruikelijk om alleen de leeftijd te melden als dat gevraagd wordt. Leeftijd behoord nl. niet tot privégegevens aangezien ik met alleen een getal helemaal geen personen kan identificeren. Persoonsgegevens zijn juridisch gegevens waarmee je een persoon kan identificeren, bij alleen een leeftijd is daar nog geen sprake van.

Maar weer even on-topic: het lijkt me inderdaad verstandig Paquero, dat je nog even doorspaart. Dan kan dit topic toch afgesloten worden, met dat gegeven in het achterhoofd?

Ehm, de sharkoon?
Die is goed voor zijn prijs maar het is geen kast van echt goede bouwkwaliteit.

@subplayer, wat vind je eigenlijk van de kast die ik gekozen heb, de Spire Savit 6003b?

Die is bijna nergens leverbaar @tweakers
Edit: @paquero
Die in jouw lijst zijn beter :).

Een vraag ( was eerder nog niet beantwoord): Valt hiermee wel te overclocken, voor als ik dat later toch wil?

Ja, maar verwacht met die cpu cooler geen enorme overclocks. Nu zie ik wel dat die Antec 302 slecht leverbaar is, dus een Corsair 200r/300r misschien dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan