gamen traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

blezegun

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
hallo

toen ik voor het laatst weer warrock ging spelen, hapert hij heel erg net of hij aan het laggen is. dit heeft hij nooit gedaan als ik de graphics op high of low zet is er geen verschil. soms doet hij het 5 sec heel goed en dan loopt hij half vast. heeft dit iets met mijn ping temaken? hij is 39.

gr,Bram

Als er niks aan je pc is veranderd, weet ik niet wat het probleem is. Probeer anders de harde schijf te defragmenteren, en kijk eens of er soms veel stof in zit. Ook kan je computer trager zijn geworden door de tijd. ouderdom enzo XD

Waarschijnlijk is je pc versleten. Maar het kan ook een probleem met je voeding zijn. Ruik je iets tijdens het gamen of merk je iets anders verdacht op?

nee ik ruik niks tijdens gamen maar je kan de videokaart op prestaties of kwaliteit zetten, als ik hem op prestaties zet gaat hij nog sloom en op kwaliteit nog veel slomer.., eerst had ik dit nooit mis ik dan nog een driver? of is mijn videokaart gewoon op.

gr

Downgraden betekent je videokaart naar een lagere versie brengen. Ga naar de website waar je de driver hebt gevonden voor je videokaart en probeer eens een lagere versie terug te vinden van deze videokaart. Als deze fase niet lukt, zou ik zeggen systeemherstel maar aangezien je van besturingsprogramma bent verandert, heeft dit weinig zin.

oke ik kan geen lagere versie vinden dus dan kan ik het niet verhelpen, ja weer terug naar vista maar daar heb ik niet zo zin in...:confused:

Eventjes de temperaturen meten (tijdens het gamen), met speccy bijvoorbeeld ;)

Ok, gebruik dat programma en kijk dat hij NIET boven de 75 graden komt.

Waarschijnlijk is je pc versleten. Maar het kan ook een probleem met je voeding zijn. Ruik je iets tijdens het gamen of merk je iets anders verdacht op?

Ik wou even reageren op deze opmerking, een pc is elektronica en niets mechanisch.
Een pc "verslijt" dus ook niet.
Een slechte voeding kan ook niet voor slechte prestaties zorgen, in het ergste geval zorgt het voor storingen waaronder vastlopers en IO fouten.

on-topic:
Wat je kunt proberen is de Game Booster, deze sluit alle onnodige services af en daardoor gaan games een stuk soepeler.
Als dit helpt weet je dat je het in de software moet zoeken.

Ik wou even reageren op deze opmerking, een pc is elektronica en niets mechanisch.
Een pc "verslijt" dus ook niet.
Een slechte voeding kan ook niet voor slechte prestaties zorgen, in het ergste geval zorgt het voor storingen waaronder vastlopers en IO fouten.

on-topic:
Wat je kunt proberen is de Game Booster, deze sluit alle onnodige services af en daardoor gaan games een stuk soepeler.
Als dit helpt weet je dat je het in de software moet zoeken.

Daar heb je gelijk in, ik had me verkeerd uitgedrukt. Mijn excuses.

rwetretertttt.png
<---- hier het resultaat van speccy volgensmij is mijn processor wat te heet, ik zal kijken of de game booster helpt alvast bedankt (:

regreftref.png
hier het resultaat van game booster, maar zo te zien met ik registreren en betalen om het te verhelpen?

gr.

90 graden is extreem.

Met deze temperatuur over een langere duur kan de koelpasta ook uitgedroogd zijn.
Maak je pc stofvrij, als dit niet helpt dien je de koelpasta te vervangen.
Helpt dat ook niet, dan is je cpu beschadigd.

Kijk zo ie zo of de CPU koeler draait, krik anders ook de snelheden op fan de fans met speedfan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan