Gaming-pc 1100 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alternate vind ik het meest relaxt, ookal vinden sommige die wat duurder. Als ik jou was, zou ik Vista niet gaan gebruiken. Maarja, dat moet je zelf weten :D

Zou je misschien een paar punten op kunnen noemen waardoor ik Windows 7 RC zal gaan gebruiken? Want ik ben tot nu toe een leek hierin (vorige pc was xp :P)

@Marsmannetje. Ik zal dan maar eens Azerty en 4Launch gaan vergelijken ja. Ik had al naar de ervaringen van gebruikers gekeken, maar daar wordt je ook niet zoveel wijzer van. Elke winkel heeft wel eens een paar ontevreden klanten

alvast bedankt voor reacties :thumb:

Ik ga denk ik voor 4Launch kiezen, is iets goedkoper dan azerty en is net zo goed :)
De harde schijf heb ik even vergroot naar 1TB xD

Nog even een vraagje. Kan ik op een dvd-brander ook dvd's, games en cd's afspelen of echt alleen branden? :shocked:

Hoi !

Uiteraard afspelen, branden, rewritebles wissen etc.etc.

Greetz,

Harry.

Ik ben van plan het samengestelde systeem te bestellen alleen heb ik nog een vraagje over het beeldschern. Op internet heb ik wat ervaringen bekeken en sommigen 1 of een paar dode pixels. Ligt dat aan de samsung en kan ik miss beter LG W2261V kopen of kan dat overal zo zijn? En is het misschien slim om pixelgarantie erbij te doen? Want ik had gezien dat bij sommige webwinkels je je monitor zonder pixelgarantie niet kan terug sturen:shocked:

Het ligt aan tft-schermen in het algemeen. Tja, of je dode pixelverzekering moet nemen?
Geen idee.
Als je er gebruik van wil maken zal je toch zelf de verzendkosten moeten betalen.

Je kan ook gewoon gebruik maken van je afkoelingsperiode, waar je als consument recht op hebt: Scherm uitgepakt en aangesloten, maar het viel heel erg tegen in de praktijk. (lees: er waren dode pixels -> dat natuurlijk niet zeggen :evil:)

Hmm ja ik denk dat de 2e optie die je noemde wel goed is. Gelijk even gaan checken of alles wel eerst werkt dan ja.
Dus dan houd ik het maar op de 2243BW, al kan ik daar nergens reviews/ervaringen van vinden:shocked:. Of zegt dat niks?

Hoi hoi
Ik ging ff naar de 4launch website, maar zag dat het moederbord een levertijd had van 6 tot 10 werkdagen. Weet iemand miss een goede vervanger?:eek:

Umm ik had die 2e optie van jouw gekozen, dus met de Phenom II X4 940. Dus dat moederbord is goed?:)

deze is prima. Alleen wat duur. Maar oke... Je krijgt er wel een heel goed bord voor.

Okay bedankt:D
Dan verander ik het van Gigabyte GA-MA790X-UD4 AMD 790X naar Gigabyte GA-MA790X-DS4 :thumb:

Hoi !

Al 2 PC's met dit bord gebouwd: prima heel stabiel bordje met veel (overclock-)mogelijkheden.

Greetz,

Harry.

Hehe nog ff een vraagje xD. Ik zie soms wel eens extra koelers zoals een Scythe Mugen 2 of iets dergelijks. Heb ik die niet nodig?:eek:

Edit: Laat maar, stond al in reactie van marsmannetje. Alleen voor overclocken, wat ik binnenkort nog niet van plan ben :P

Laatst bewerkt:
Boe ik ben er weer met een paar vraagjes :p

1. Helaas is het moederbord, wat ik had gekozen, uit het assortiment gehaald. Dus ik vroeg me af welk moederbord ik nu moet kiezen (processor is Phenom II X940)

2. Iemand zei dat de Cooler Master Voeding Realpower 620W Modular wellicht iets beter was. Komt het aantal watt dan overeen met de processor en het moederbord? :O

3. Umm het geheugen was PC8500, dit kan toch elk moederbord aan?(en dus ook degene die ik moet gaan kiezen)

4. Iemand vertelde me iets over de kloksnelheid van het moederbord. Kan die de 3.0Ghz van de AMD aan?

5. Een vriend raadde me Linux aan. Wat vinden jullie daarvan? Werkt het net zo goed als bijv. windows vista/windows 7 of kan ik beter voor windows 7 kiezen?

Alvast bedankt :thumb:

pff. welk moederbord dan....

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/16634#p-4-productid-067911
Maar is wel vrij prijzig.

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/16634#p-4-productid-060191
Ook wat duurder en MSI (dus nog extra sata-kabels meebestellen...)

Kan je nog switchen naar Azerty, of heb je al geld overgemaakt aan 4launch?

Voeding: hoe groot is het prijsverschil? Met een 620W zou je net aan een 2e HD4890 kunnen plaatsen.
Acht je de kans aanwezig dat je een 2e HD4890 gaat plaatsen? Anders kan je ook nog voor dit moederbord kiezen:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/16634#p-4-productid-066432

Meeste moderne moederborden kunnen wel snel geheugen aan.
Vaak (altijd) zit er wel een maximum van 2 stripjes aan. Doe je er dan 4 in, dan gaat het geheugen iets trager draaien. Maar goed: jij doet er toch maar 2 in.

Bussnelheid -> zie google.
Heeft echt niets met de processorsnelheid te maken

Linux is leuk als je niet gamed. Dus als 2e besturingssysteem zou je het kunnen nemen.

Bedankt voor je reactie
Ik zal dat eerste moederbord wat je daar noemt wel nemen, ziet er goed uit

Wat 4Launch betreft, ik heb nog geen geld overgemaakt, dus ik zal bij azerty eens gaan kijken hoeveel het in totaal zal gaan kosten ;)

De kans van een 2e 4890 is heel klein, maar ik denk dat je het beter kan hebben dan dat je later baalt dat je het er niet in hebt gedaan :O

Mooi dat het moederbord het geheugen aankan

Hmm, ik zal wel eens gaan gamen, dus dan kan ik beter windows nemen :). Ik zal er wel even naar kijken, en misschien later erop zetten ja

Zo snel mogelijk zal ik laten weten of het op azerty kan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan