Gaming-pc 1100 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké bedankt :). Een kabel moet dan wel lukken, en anders dan maar een draadloos netwerkkaartje (Die zijn toch niet zo duur)

Yaaaay morgen of overmorgen komt m'n nieuwe pc binnen! :D
Maaaaaaar ik heb nog ff een paar vraagjes
- De router in huis staat links beneden. M'n nieuwe pc komt rechts boven. Nu zit ik een beetje te twijfelen of ik een netwerkkabel aan zal leggen of dat ik een usb-adapter haal. Ik heb ongeveer 16-18m kabel nodig, zal dan m'n verbinding niet slecht worden? of is het bereik van de usb-adapter dan nog beter?
- Ik zal Windows 7 RC gaan gebruiken. Maar stel dat de pc bijvoorbeeld crasht door Win 7, zal het dan de hardware beschadigen?
- Is het mogelijk, om als Windows 7 RC niet goed bevalt (dat het bijv. niet meer werkt) om over Win 7 heen Windows Vista te installeren?

Ik ben morgen nog even om een nieuw beeldscherm. Bij de mediamarkt hadden ze een LG W2261V-PF en die kwam er goed uit in verschillende testen, dus die ga ik nemen :)

Ik heb hier een netwerkkabel liggen die 25 mtr lang is. Enne mijn netwerk is snel zat.
Windows 7 zal je hardware niet beschadigen in geval van een crash.
Nee, je kan niet vista over win 7 heen installeren. Dan zal je weer een compleet nieuwe installatie moeten uitvoeren.
M.a.w. je kunt dan wel vista installeren maar je moet dan eerst formateren.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden :thumb:
Dan ga ik volgende week maar eens lekker door het huis heen priegelen om die kabel boven te krijgen :p

Btw, voor formatteren hoef je toch niet persé in windows 7 te zitten? Dat wordt toch automatisch gedaan als je Vista installeert vanuit opstarten? (Als je bijv. niet meer in win 7 komt door crash ofzo)

jajajajajaaaaaaaaaaa de pc is gister binnengekomen :D

Maarre ik heb nu een paar vraagjes:
- De pc is geassembleerd, ik moet nu toch alleen de kabel van de voeding in het stopcontact te steken?

- Sommige kennissen zeggen dat ik beter geen risico kan nemen met windows 7. Anderen zeggen dat je het allicht kan proberen. Zal ik tot oktober (Release van win 7) Linux of Windows 7 RC draaien? Vista lijkt me niet handig omdat over een paar maanden dus win 7 uitkomt en als je nu/binnenkort een losse vista koopt geen gratis update naar win 7 krijgt

De kast, de speakers en het beeldscherm (LG W2261V:)) zien er iig zeer nice uit!

jajajajajaaaaaaaaaaa de pc is gister binnengekomen :D

Maarre ik heb nu een paar vraagjes:
- De pc is geassembleerd, ik moet nu toch alleen de kabel van de voeding in het stopcontact te steken?
Das de bedoeling als je voor assemblage hebt gekozen :)

- Sommige kennissen zeggen dat ik beter geen risico kan nemen met windows 7. Anderen zeggen dat je het allicht kan proberen. Zal ik tot oktober (Release van win 7) Linux of Windows 7 RC draaien? Vista lijkt me niet handig omdat over een paar maanden dus win 7 uitkomt en als je nu/binnenkort een losse vista koopt geen gratis update naar win 7 krijgt
Waarom zou je het niet proberen?

Hmm ja dat is wel logisch ja van die assemblage :p

Umm het is mogelijk om linux te installeren als windows 7 crasht en ik niet meer erin kom?:O

natuurlijk is het mogelijk.
Maar wel minimaal 2 partities aan tijdens de installatie van windows.
(door de 1e partitie niet helemaal vol te maken..)

Waarom koop je niet windows vista, vanaf nu zit er een gratis upgrade naar windows 7 bij...

Loool dat heb ik even gemist:p Binnenkort dan maar even bestellen denk ik.
Ik heb Win 7 geïnstalleerd, en tot nu toe gaat het wel redelijk. Ik heb nog geen internet dus ik kan nog niet updaten. Ook nog even uitvogelen hoe ik de resolutie kan verhogen (gaat maximaal tot 1400 tot nu toe) en hoe ik de driver van m'n grafische kaart kan updaten :D

Edit: Welke van deze site: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=win7/windows-7-64bit moet ik downloaden?

Laatst bewerkt:
De bovenste download, is gewoon alles in 1;)... wil je dat niet dan de 2e, dit zijn alleen de drivers. Wil je een andere taal dan engels, dan de derde. Maar er is geen nederlands! In die derde zit alleen het programmatje catalyst, dus volgens mij niet de drivers!

De driver updaten is gelukt, daardoor ook de goede resolutie nu. Zometeen ff far cry 2 installeren:D

Far cry 2 draait iig lekker :D

Maar ...
Ik had eerst 2 boxjes naast m´n pc staan. Nu wilde ik er een of twee bijzetten, maar toen ik er eentje ging aansluiten kwam er uit deze geen geluid uit. Kan het zijn dat m´n geluidskaart maximaal 2 speakers ondersteunt?

Nee, dat zijn instellingen.

Je moet tegen je computer/besturingsysteem zeggen dat er meer boxen op aangesloten zijn. Ergens in je geluidsinstellingen.

Hmm oke ik zal morgen dan eens goed zoeken :thumb:
Het geluid is wel nice zeg, en die bass op z'n hardst met 'boom boom pow ' is echt wel chill :p

Umm helaas ...
Ik heb de instellingen wel veranderd van stereo naar 5.1. Daarna kan je elke speaker even testen dus dat heb ik gedaan. Er komt uit alle 5 (&Subwoofer) geluid uit. Maar als ik dan bijv. een muziekje of filmpje draai, komt er maar uit 2 speakers + subwoofer geluid uit. Moet ik miss de cd die bij het moederbord installeren?

ik ben hier ook niet zo heel erg sterk in. Dus laatstaan dat ik iemand op afstand hiermee kan helpen.
Misschien kan je eens vragen in het besturingssysteem-onderdeel. Ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen.

Het geluid wat je afspeelt moet ook 5.1 zijn. Dus een cd-tje(= stereo) speelt ie ook in stereo af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan