Gaming PC MAX 1200 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
De enige verbetering die ik nog zou weten is een modulaire psu. Een normale psu heeft alle stroomkabels vastzitten aan de psu, dus je kan de kabels die je niet gebruikt niet losmaken.
Bij een modulaire voeding kan je alleen de stroomkabels de je nodig hebt aansluiten, waardoor er minder kabels in je case zitten (betere airflow) en je kan je kabels beter wegwerken (ook betere airflow)
Dit is een goede modulaire psu en niet al te duur
 
Laatst bewerkt:
MS-tech voeding:confused:
die dingen zijn zeer slecht als jij je pc om zeep wil helpen moet je die dingen kopen
dat ding is niet eens brons gecertificeerd....
efficiëntie is dus 3 x niks zal veel hitte produceren en geluid

koop Corsair OCZ of Antec dan heb je altijd wel een degelijke voeding
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat jij ms-tech voedingen niks vindt, draait mijne al bijna een jaar zonder problemen, wordt niet warm en maakt niet veel lawaai.
Het was dat hij standaard bij mijn oude case kwam anders had ik hem ook nooit gekozen, maar achteraf ben ik er wel tevreden over, en vind hem het geld zeker wel waard.

Ondanks mijn positieve ervaringen heb ik hem ook een ocz voeding aangeraden. Stuk betrouwbaarder dan Ms-Tech lijkt me :)

@Bossie008 Als je je bestelling plaatst bij Azerty, kijk dan even op deze link, of klik op het onderschrift van firest0rm
 
Laatst bewerkt:
deze voeding is niet eens brons gecertificeerd dat betekent standaard al dat het een zwakke voeding is

ik erken liever een test dat standaard voor iedere voeding word gedaan dan 1 iemand zijn ervaring!
een Corsair builder 500watts voeding zal veel langer mee gaan en meer aan kunnen dan deze zo genoemde 750watts voeding!
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook helemaal gelijk in daarom heb ik hem ook een ocz voeding aangeraden, wilde alleen even mededelen dat een hele goedkope voeding dus niet altijd slecht is zoals jij beweert.
Ben ondanks mijn goede ervaringen ook wel binnenkort van plan een andere voeding te kopen.
 
nee maar de kans dat het gebeurd is wel 80% hoger dan dat bij een goede certificeerde voeding
 
Laatst bewerkt:
Ziet er perfect uit!

Hier zal je nog heel wat jaartjes mee vooruit kunnen.
 
Als je niet van plan bent om te gaan upgraden, dan zou ik een kleinere voeding nemen. De 500W versie van de OCZ ModXStream Pro kost 20 euro minder. Dat kan je dan nog investeren in een behuizing en of moederbord :p En neem Low-Profile geheugenbankjes. Je processorkoeler gaat over je geheugenbankjes hangen. Neem de Corsair Vengeance LP versie. Voor de rest is het prima :p
 
Heb de Corsair Vengeance LP versie genomen, de voeding heb ik wel hetzelfde gelaten. Kan het zijn dat ik wat extra kabeltjes nodig heb voor het samenstellen van de pc? Ik heb het nog nooit gedaan maar met veel youtube tutorials en www.helpmij.nl moet dat wel lukken.
 
Je zal de nodige kabels krijgen met je hardware, zorg dat je wel niet statisch geladen bent :p
 
Je case aanraken is daarvoor (gelukkig) genoeg, anders zou iedereen van die rare polsbandjes moeten dragen;)
 
Ja, heb de typ van iemand gekregen om voor ik er aan begin de pin van een stopcontact eens aan te raken
 
Het ziet er naar uit dat het nog even kan duren voor ik hem bestel, maar hopelijk is hij tegen eind september volledig ready and working. Ik zal het hier wel opzetten wanneer dat het geval is.
 
ik zie net dat de gtx 660 ti uit is, en hij scheelt heel wat in prijs met de hd 7970, nu vroeg ik mij af of de gtx 660 ti geen betere keuze was?
 
nee de HD7970 is beter dan een GTX660 TI
de GTX660 TI is ongeveer even goed als een HD7950
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan