Omdat veel mensen dit een vremde verhaal vinden hier zijn alle e-mails dat ik verzonden en terug gekrijgen heb.
On 11/02/12, Service - Azerty <service@azerty.nl> wrote:
Beste
*KNIP*,
Wanneer er gebruikers schade geconstateerd word, vervalt de garantie.
In dit geval is de socket beschadigt waardoor wij uw service aanvraag niet in behandeling kunnen nemen.
Wanneer er geen socket beschadiging was geweest hadden wij het moederbord kunnen testen.
Wanneer wij het moederbord opzouden sturen naar de fabrikant zou deze hem ook afkeuren wegens deze gebruikers schade.
Met vriendelijke groet,
*KNIP*
Service afdeling
Azerty
Tel: Geen
Fax:
*KNIP*9
Zie de onderstaande link voor meer informatie betreft service
http://azerty.nl/algemeen/content/88/garantie-defecten.html
Plaats een review en krijg Azzy gratis
http://azerty.nl/klantenservice/723/plaats-een-review-en-krijg-azzy-gratis.html
Van:
*KNIP* [mailto:
*KNIP*]
Verzonden: vrijdag 2 november 2012 13:34
Aan: Service - Azerty
Onderwerp: RE: service nummer 55837
Beste heren van Azerty,
Ik heb hellemaal geen problemen met ander onderdelen van moederbord en installatie van processor alles was perfekt.
Alees was goed, installatie van Windows , processor en geheugen, enige problem was LAN poort en verbinding met internet.
Ik vraag ook niet om naar andere delen van moederbord te kijken alleen LAN poort. Als ik zo een moederbord in een
gewone winkel gekocht heb, kon ik hem terug brengen en omruilen voor een normaal werkend moederbord. Jullie kunnen kontroleren
dat alles goed werkt behalve dat LAN poort. Ik denk dat ik recht heb om deze moederbord omruilen voor een normaal werkend
moederbord. Ik hoop het van hart jullie genoeg geinformeerd te hebben.
Met vr. groet
*KNIP*
On 11/02/12, Service - Azerty <service@azerty.nl> wrote:
Beste
*KNIP*,
Wij hebben uw moederbord ontvangen echter kunnen wij deze niet in behandeling nemen.
De reden dat wij uw moederbord niet retour kunnen nemen zullen wij hieronder kort toelichten:
U heeft er voor gekozen om het systeem zelf te bouwen, dit kan uiteraard. Wij versturen normaal altijd een mail naar de klanten waarin wij assemblage aanbieden en onze klanten wijzen op de risico’s van zelf monteren. We geven met klem aan dat met name het monteren van de processor op het moederbord risico's met zich meebrengt m.b.t. kromme pinnetjes en het verlies van garantie. Wanneer wij namelijk een moederbord met een of meerdere kromme pinnetjes retour sturen naar de fabrikant zullen zij het moederbord direct retour sturen omdat zij dit zien als gebruikersschade en reparatie dan helaas niet meer mogelijk is.
Graag horen wij naar welk adres wij uw moederbord retour kunnen sturen.
Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
*KNIP*
Service afdeling
Azerty
Tel: Geen
Fax:
*KNIP*
Zie de onderstaande link voor meer informatie betreft service
http://azerty.nl/algemeen/content/88/garantie-defecten.html
Plaats een review en krijg Azzy gratis
http://azerty.nl/klantenservice/723/plaats-een-review-en-krijg-azzy-gratis.html
Van:
*KNIP* [mailto:
*KNIP*]
Verzonden: vrijdag 2 november 2012 8:32
Aan: Service - Azerty
Onderwerp: Re: service nummer 55837
Hallo beste meneeer
*KNIP*,
De probleem is dat bij deze moederbord heb alles geprobeerd om connectie via LAN poort en kabel te krijgen maar dat lukte me niet.
Ik heb alle software van hem goed geinstalleerd, BIOS gereset, nieuw UTP kabel gekocht maar internete via de kabel lukte me niet.
Met vriendelijke groet
*KNIP*,
On 11/01/12, Service - Azerty <service@azerty.nl> wrote:
Beste
*KNIP*,
Wij hebben uw moederbord ontvangen, graag vernemen wij wat de reden (klacht) van retourneren is.
Zonder klacht kunnen wij het moederbord namelijk niet testen op een defect.
Met vriendelijke groet,
*KNIP*
Service afdeling
Azerty
Tel: Geen
Fax:
*KNIP*
Zie de onderstaande link voor meer informatie betreft service
http://azerty.nl/algemeen/content/88/garantie-defecten.html
Bestellen voor 22.00 uur, morgen in huis! Nieuw bij Azerty